Маркетинг: " Да, вълнуваща наука!". От пазарни изследвания до реклама, от брандинг до ценова политика, от маркетинг планиране през управление на връзката с клиенти до ритейл мениджмънт и отново маркетинг.
Постинги в блога от Ноември, 2010 г.
Съществуват модели, които се опитват да обхванат палитрата от фактори влияещи върху ценовата стратегия на дадена верига супермаркети.
Поводът за този постинг е откриването на филиали на Лидл с конкурентно ниски цени, които накараха хорат...
Поводът за този постинг е откриването на филиали на Лидл с конкурентно ниски цени, които накараха хорат...
24.11.2010 13:44 -
Сезонално, промоционално, редуцирана цена, последен шанс ..Нови послания в стимулиране на продажбите.
Освен големите червени надписи, които с размера и позицията си в рамките на супермаркета, "помагат" на клиента да закупи продукт на добра цена, креативността на търговските вериги не намира граници в оформлението на надписи с промоционал...
12.11.2010 17:21 -
Не вярвайте на всички блогъри - експерти. Не вярвайте и на мен.
Да имаш блог означава да засилиш себеусещането си за престиж и познание.
Данни от едно изследване показват, че блогът не се използва в маркетинга само като стандартен инструмент на връзките с обществеността. Блогърите от различни ек...
06.11.2010 19:24 -
Промяна на ритейл марка. Как става това? Втора част със снимки
Управлението на ритейл марка. От последния постинг по темата стана ясно, че две вериги целят чрез сливането си заемането на лидерска позиция на пазара на бързооборотни стоки в Германия.
На въпроса, дали Плюс ще просъществува като марка в...
На въпроса, дали Плюс ще просъществува като марка в...
01.11.2010 12:24 -
На каква фаза е маркетингът в България?
Една лекция на Ф. Котлър от началото на 90-те години третира модела на развитие на Индия и възможностите пред нея по отношение на външните инвестиции, бюрокрацията и пътя, който може да се извърви напред. Котлър призовова през 90-те
"И...
"И...
Търсене
За този блог
Гласове: 1427