Маркетинг: " Да, вълнуваща наука!". От пазарни изследвания до реклама, от брандинг до ценова политика, от маркетинг планиране през управление на връзката с клиенти до ритейл мениджмънт и отново маркетинг.
Постинги в блога от Декември, 2009 г.
22.12.2009 17:58 -
Стимулиране на продажбите. Ценови промоции...
Цената е най-бързия инструмент за стимулиране на продажбите. Но редом с въпроса, колко голямо да е ценовото намаление, възниква и казусът, по какъв начин да комуникираме размера на ценовата отстъпка. Оформлението и конкретният текст, с ...
16.12.2009 16:41 -
Искам нов продукт? Към когo да се обърна?
Повечето клиенти консумират даден продукт, без да обърнат внимание на това, по-какъв начин един продукт може да бъде подобрен. Разбира се, клинтът същевременно обръща внимание на неща, които не му допадат, примерно формата на опаковката,...
02.12.2009 09:00 -
Как да прекрачиш Япония с тъговската си верига?
Интересна тема за мен, а така и за много други мениджъри и специалисти, които искат да навлязат в пазар с особенни културни традиции и порядки.
Описан с няколко характеристики, японският пазар се отличава с потребили търсещи високо качес...
Описан с няколко характеристики, японският пазар се отличава с потребили търсещи високо качес...
02.12.2009 06:57 -
Сигнално червено в промоцията или да баламосаш клиента.
Известен е експериментът на Павлов. Едно куче, един звънец, храна и слюнкоотделяне.....по-скоро гладно куче. Експериментът доказва т.н. класичеко кондициониране. ( За повече информация http://en.wikipedia.org/wiki/Classical_conditioning)
...
...
02.12.2009 04:25 -
Как да прекрачиш Япония с търговската си верига?
Интересна тема не само за мен, но предполагам и за широка аудитория от хора, които се интересуват от маркетинг.
Характеристиките на японския пазар описани накратко:
- Потребители с високи очаквания по отношения на продуктите. Качеството е ...
Характеристиките на японския пазар описани накратко:
- Потребители с високи очаквания по отношения на продуктите. Качеството е ...