Маркетинг: " Да, вълнуваща наука!". От пазарни изследвания до реклама, от брандинг до ценова политика, от маркетинг планиране през управление на връзката с клиенти до ритейл мениджмънт и отново маркетинг.
Постинги в блога от Февруари, 2010 г.
07.02.2010 05:33 -
Национална памет! Капитан Петко Войвода
Петко войвода
от Уикипедия, свободната енциклопедия
от Уикипедия, свободната енциклопедия
07.02.2010 05:10 -
Ниска топка в краката...пазете се!
Това е техника за продажби, при която продавачът се цели да обвърже клиента чрез ниска цена, създавайки анагажимент към офертата си. Предложената ниска цена е атрактивна за клиента, а ангажиментът (commitment) се "удостоверява" чрез ръко...
02.02.2010 00:36 -
Не се прави Така!
Така не се комуникира ценово предимство, значително по-добър би бил ефектът, ако отстъпката се представи в абсолютна стойност. Хората очакват да видят ценовота намаление в процените, поради масовата комуникация в този формат, но това н...
Търсене
За този блог
Гласове: 1427