Маркетинг: " Да, вълнуваща наука!". От пазарни изследвания до реклама, от брандинг до ценова политика, от маркетинг планиране през управление на връзката с клиенти до ритейл мениджмънт и отново маркетинг.
Постинги в блога от Юни, 2010 г.
29.06.2010 00:35 -
Харесвам марките с буквите на моето име..
Да, не е шега. Всъщност се оказва, че подсъзнателно клиентите предпочитат продуките брандирани с началните букви от имената им. И това не е за подценяване. Изследвания показват, че в Америка хората диспропорсионално често избират градо...
23.06.2010 23:36 -
XXL Промоции в търговските вериги
Лидл е стартиръл временна кампания за стимулиране на продажбите ХХL.
Искам да споделя мнението си относно ценови промоци в комбинация с други инструменти за стимулиране на продажбите, а именно промоционалната игра.
Искам да споделя мнението си относно ценови промоци в комбинация с други инструменти за стимулиране на продажбите, а именно промоционалната игра.
23.06.2010 02:32 -
Еластичност на марката
Еластичността на марката зависи от концепцията на бранда и начина на мислене на клиента
Четох интересно изследване "What makes brands elastic? The Influence of Brand Concept and Styles of Thinking on Brand Extension Evaluations".
Търсене
За този блог
Гласове: 1427