Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Маркетинг: " Да, вълнуваща наука!". От пазарни изследвания до реклама, от брандинг до ценова политика, от маркетинг планиране през управление на връзката с клиенти до ритейл мениджмънт и отново маркетинг.
Автор: gatekeeper Категория: Бизнес
Прочетен: 2006226 Постинги: 242 Коментари: 595
Постинги в блога от Юни, 2010 г.
 Да, не е шега. Всъщност се оказва, че подсъзнателно клиентите предпочитат продуките брандирани  с началните букви от имената им. И това не е за подценяване. Изследвания показват, че в Америка хората диспропорсионално често избират градо...
Категория: Бизнес
Прочетен: 1349 Коментари: 0 Гласове: 0
Последна промяна: 29.06.2010 00:38
 Лидл е стартиръл временна кампания за стимулиране на продажбите ХХL.
Искам да споделя мнението си относно ценови промоци в комбинация с други инструменти за стимулиране на продажбите, а именно промоционалната игра.
Категория: Бизнес
Прочетен: 3974 Коментари: 0 Гласове: 0
Последна промяна: 29.12.2010 15:53
 
Еластичността на марката зависи от концепцията на бранда и начина на мислене на клиента
Четох интересно изследване "What makes brands elastic? The Influence of Brand Concept and Styles of Thinking on Brand Extension Evaluations". 
Категория: Бизнес
Прочетен: 1455 Коментари: 0 Гласове: 0
Последна промяна: 08.01.2011 13:07
Търсене

За този блог
Автор: gatekeeper
Категория: Бизнес
Прочетен: 2006226
Постинги: 242
Коментари: 595
Гласове: 1427
Календар
«  Юни, 2010  >>
ПВСЧПСН
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930