Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Маркетинг: " Да, вълнуваща наука!". От пазарни изследвания до реклама, от брандинг до ценова политика, от маркетинг планиране през управление на връзката с клиенти до ритейл мениджмънт и отново маркетинг.
Автор: gatekeeper Категория: Бизнес
Прочетен: 1597926 Постинги: 241 Коментари: 595
Постинги в блога от Юни, 2011 г.
2  >  >>
 Защо цените на потребителските стоки са така високи? Може лу българинът да поиска своето. На база различието в културата и потребителското поведение на американци и китайци, статията дава препоръки и възможни насоки за това, как цените ...
Категория: Бизнес
Прочетен: 1197 Коментари: 0 Гласове: 5
 Една нова поредица от статии за професиите в маркетинга. На дневен ред и първа Специалист Пазарно Проучване - за какво се касае? 
Блог за маркетинг www.marketing-college.com
Професия Маркетинг: Market Intelligence – що е то?
Категория: Бизнес
Прочетен: 1242 Коментари: 0 Гласове: 2
 Първият гост на блог за маркетинг www.marketing-college.com говори за учението в маркетинга през призмата на своя личен опит.
Един разговор за учението в маркетинга с Поли Козарова
http://marketing-college.com/%D1%80%D0%B5%D0%BA%D0%BB%D0%...
Категория: Бизнес
Прочетен: 1221 Коментари: 0 Гласове: 1
 За менталните качества и ума, за различита в тези способности между двата пола и значението им в маркетинга....Мъжете са по-логични, жените по-добри лингвисти и т.н.
Блог за маркетинг www.marketing-college.com
Една завършваща компилация з...
Категория: Бизнес
Прочетен: 1125 Коментари: 0 Гласове: 3
 Щом се касе за интереси, ще говоря за наука, изкуство, кино, политика. Кой от двата пола се интересува повече от тези теми - мъжът или жената?
Блог за маркетинг www.marketing-college.com
К*во ми говориш — всичко е въпрос на интереси
Категория: Бизнес
Прочетен: 1140 Коментари: 0 Гласове: 2
 Отново темата за различията между мъжа и жената. Този път- жените заблестяват с уникални предимства, но какво значат те за маркетинга????
Блог за маркетинг www.marketing-college.com
Жена + жена > от двама мъже?
Категория: Бизнес
Прочетен: 1238 Коментари: 0 Гласове: 0
 Не ви ли писна от сравнението между мъжа и жената? Няма как да ви писне. То винаги е актуално, ново и в крак с науката. Този път от маркетингова гледна точка - едно сравнение с практически изводи.
Блог за маркетинг www.marketing-college.com
...
Категория: Бизнес
Прочетен: 1335 Коментари: 0 Гласове: 2
 Вечното сравнение между мъж и жена. Тема, която не може да бъде пропусната, особено от маркетингова гледна точка.
Блог за маркетинг www.marketing-college.com
Една запомняща се тема: Man vs. Woman
Категория: Бизнес
Прочетен: 1056 Коментари: 0 Гласове: 1
 Учебниците на Котлър предлагат и учебникарски подходи, т.е. подходи, с потенециал за реализация, но с много оганичения. Сегментиране, таргетиране, позициониране са  стъпки на добре познат процес. Ето как обаче, търговците на морски даро...
Категория: Бизнес
Прочетен: 1164 Коментари: 0 Гласове: 3
 Маркетингът винаги е черпил голяма част от знанието си на база това, което се случва в големите фирми. През това време, в бързорастящите фирми се случват интересни бизнес процеси и практики.
Блог за маркетинг www.marketing-college.com
Газ...
Категория: Бизнес
Прочетен: 985 Коментари: 0 Гласове: 1
 В планиране на капацитета, в сегментацията на клиенти и прогнозата на техния избор  и т.н. се използват различни стaтистически модели. Някои от тях са добри, други не.
Блог за маркетинг www.marketing-college.com
Звездите не ни говорят: Ме...
Категория: Бизнес
Прочетен: 951 Коментари: 0 Гласове: 2
Последна промяна: 08.06.2011 23:07
 Един от примерите за продукт без успех: аналог на NewCoke. Тук обаче става дума за конкурента  и Crytal Pepsi. Една стара история с поука. 
Блог за маркетинг www.marketing-college.com
Кристалното Пепси: къде остана блясъкът ти?
Категория: Бизнес
Прочетен: 1133 Коментари: 0 Гласове: 1
2  >  >>
Търсене

За този блог
Автор: gatekeeper
Категория: Бизнес
Прочетен: 1597926
Постинги: 241
Коментари: 595
Гласове: 1424
Календар
«  Юни, 2011  >>
ПВСЧПСН
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930