Маркетинг: " Да, вълнуваща наука!". От пазарни изследвания до реклама, от брандинг до ценова политика, от маркетинг планиране през управление на връзката с клиенти до ритейл мениджмънт и отново маркетинг.
Постинги в блога от Юни, 2011 г.
28.06.2011 20:04 -
Различна култури, различни навици на пазаруване — де е България?
Защо цените на потребителските стоки са така високи? Може лу българинът да поиска своето. На база различието в културата и потребителското поведение на американци и китайци, статията дава препоръки и възможни насоки за това, как цените ...
22.06.2011 22:57 -
Професия Маркетинг: Market Intelligence – що е то?
Една нова поредица от статии за професиите в маркетинга. На дневен ред и първа Специалист Пазарно Проучване - за какво се касае?
Блог за маркетинг www.marketing-college.com
Професия Маркетинг: Market Intelligence – що е то?
Блог за маркетинг www.marketing-college.com
Професия Маркетинг: Market Intelligence – що е то?
19.06.2011 14:45 -
Един разговор за учението в маркетинга с Поли Козарова
Първият гост на блог за маркетинг www.marketing-college.com говори за учението в маркетинга през призмата на своя личен опит.
Един разговор за учението в маркетинга с Поли Козарова
http://marketing-college.com/%D1%80%D0%B5%D0%BA%D0%BB%D0%...
Един разговор за учението в маркетинга с Поли Козарова
http://marketing-college.com/%D1%80%D0%B5%D0%BA%D0%BB%D0%...
17.06.2011 00:04 -
Една завършваща компилация за мъжа и жената: Не бързайте да прибирате рекламните материали.
За менталните качества и ума, за различита в тези способности между двата пола и значението им в маркетинга....Мъжете са по-логични, жените по-добри лингвисти и т.н.
Блог за маркетинг www.marketing-college.com
Една завършваща компилация з...
Блог за маркетинг www.marketing-college.com
Една завършваща компилация з...
15.06.2011 23:24 -
К*во ми говориш — всичко е въпрос на интереси
Щом се касе за интереси, ще говоря за наука, изкуство, кино, политика. Кой от двата пола се интересува повече от тези теми - мъжът или жената?
Блог за маркетинг www.marketing-college.com
К*во ми говориш — всичко е въпрос на интереси
Блог за маркетинг www.marketing-college.com
К*во ми говориш — всичко е въпрос на интереси
14.06.2011 23:33 -
Жена + жена > от двама мъже?
Отново темата за различията между мъжа и жената. Този път- жените заблестяват с уникални предимства, но какво значат те за маркетинга????
Блог за маркетинг www.marketing-college.com
Жена + жена > от двама мъже?
Блог за маркетинг www.marketing-college.com
Жена + жена > от двама мъже?
13.06.2011 23:08 -
От мъжа за жената и от жената за мъжа
Не ви ли писна от сравнението между мъжа и жената? Няма как да ви писне. То винаги е актуално, ново и в крак с науката. Този път от маркетингова гледна точка - едно сравнение с практически изводи.
Блог за маркетинг www.marketing-college.com
...
Блог за маркетинг www.marketing-college.com
...
12.06.2011 02:14 -
Една запомняща се тема: Man vs. Woman
Вечното сравнение между мъж и жена. Тема, която не може да бъде пропусната, особено от маркетингова гледна точка.
Блог за маркетинг www.marketing-college.com
Една запомняща се тема: Man vs. Woman
Блог за маркетинг www.marketing-college.com
Една запомняща се тема: Man vs. Woman
11.06.2011 11:22 -
Нишов маркетинг на специализираните фирми
Учебниците на Котлър предлагат и учебникарски подходи, т.е. подходи, с потенециал за реализация, но с много оганичения. Сегментиране, таргетиране, позициониране са стъпки на добре познат процес. Ето как обаче, търговците на морски даро...
10.06.2011 01:04 -
Газелите: какво ги прави подобен тип фирми така бързи?
Маркетингът винаги е черпил голяма част от знанието си на база това, което се случва в големите фирми. През това време, в бързорастящите фирми се случват интересни бизнес процеси и практики.
Блог за маркетинг www.marketing-college.com
Газ...
Блог за маркетинг www.marketing-college.com
Газ...
08.06.2011 22:15 -
Звездите не ни говорят: Методи за предсказване на пазарния дял
В планиране на капацитета, в сегментацията на клиенти и прогнозата на техния избор и т.н. се използват различни стaтистически модели. Някои от тях са добри, други не.
Блог за маркетинг www.marketing-college.com
Звездите не ни говорят: Ме...
Блог за маркетинг www.marketing-college.com
Звездите не ни говорят: Ме...
06.06.2011 23:14 -
Кристалното Пепси: къде остана блясъкът ти?
Един от примерите за продукт без успех: аналог на NewCoke. Тук обаче става дума за конкурента и Crytal Pepsi. Една стара история с поука.
Блог за маркетинг www.marketing-college.com
Кристалното Пепси: къде остана блясъкът ти?
Блог за маркетинг www.marketing-college.com
Кристалното Пепси: къде остана блясъкът ти?
Търсене
За този блог
Гласове: 1427