Маркетинг: " Да, вълнуваща наука!". От пазарни изследвания до реклама, от брандинг до ценова политика, от маркетинг планиране през управление на връзката с клиенти до ритейл мениджмънт и отново маркетинг.
Постинги в блога от Юли, 2010 г.
23.07.2010 14:16 -
Супермаркетите се превръщат в пекарни за хляб
Кой пече хляба, франзелите, кроасаните и питките по- бързо? Лидл, Пени или Алди?
Защо търговските вериги започват да се месят в чужд бизнес?
Асоциациите на немските пекари се обърнаха с упрек към Алди, че рекламата им за прясно изпечени т...
Защо търговските вериги започват да се месят в чужд бизнес?
Асоциациите на немските пекари се обърнаха с упрек към Алди, че рекламата им за прясно изпечени т...
19.07.2010 15:56 -
Имат ли формата и размерът значение?
Формата на даден продукт играе важна роля за неговия пазарен успех. Заедно с избора на име, подбирането на лого, формата на продукта и опаковката принадлежат към елементите на т.н. брандинг. Един известен маркетолог беше заявил:
"Един ...
"Един ...
15.07.2010 14:36 -
За новите пазари - Вино в алуминиева кутийка
В процеса на създаването и въвеждането на нов продукт на пазара, първата и основна стъпка е тази на концепцията на продукта. В рамките на нея, освен че се разработва новия продукт, обмисля нов бранд или пренася вече съществуващ, на пре...
14.07.2010 13:24 -
Нека заговорим масово за Маркетинг
Не казвам, че съм отличен специалист по Маркетинг, но казвам, че имам интерес към предмета и всичко свързано с него. Има и още нещо.
Ние - завършващи студенти, специалисти, академици или хора с хоби Маркетинг -търсим да реализираме и гово...
Ние - завършващи студенти, специалисти, академици или хора с хоби Маркетинг -търсим да реализираме и гово...
12.07.2010 13:27 -
Социалнта идентичност - Изберете Българското!!!
Изложенията "Изберете Българското" или "Произведено в България" предлагат възможност на посетителя да закупи български стоки на атрактивни цени. В същото това време в главите на някои клиенти изплуват асоциации за качество, за минали вр...
11.07.2010 14:46 -
Хайде да си подредите стоката
At the same time, shelves should appear neat and organized. Това е изречение от статия, третираща това, как продуктите трябва да бъдат организирани и представени в рамките на един супермаркет.
Има няколко снимки, с които ще покажа, че то...
Има няколко снимки, с които ще покажа, че то...
10.07.2010 15:21 -
БЪЛГАРСКАТА КОЛЕДА ..има ли елемент на реклама.
Прочетох статията на Иван Бедров " Нетактично за Българската Коледа", я коята той дава собствена оценка за начинанието, поглежадайки моралността на тези, които дават и тези, които се нуждаят.
"За пета поредна година България посреща Коле...
"За пета поредна година България посреща Коле...
09.07.2010 11:32 -
Италианска компания копира логото на БТК
Преди около 10 месеца, БТК и Вивател се обединиха във Виваком. За целта те си поръчаха и ново лого.
Новото лого на телекома "Виваком" е изработено от рекламната агенция "Пъблисис Марк"
Всъщност, явно рекламната агенция е улеснила работата...
Новото лого на телекома "Виваком" е изработено от рекламната агенция "Пъблисис Марк"
Всъщност, явно рекламната агенция е улеснила работата...
07.07.2010 13:07 -
КАК ЕДНО ПОРШЕ МОЖЕ ДА СВЪРШИ РАБОТА.
И преди съм писъл за една от най-вълнуващите марки коли. Този път искам да представя марката като медиум на маркетингово послание, като инструмент за създаване на имидж, привличане на внимание и формулиране на мнения сред клиентите.
О2 е...
О2 е...
06.07.2010 13:26 -
Да се облечем в сигнално червено. Затворническата дилема
Лято е. Сезонът, когатo човек прави почивка, отива на море, помога на съседи за вилата или просто се опитва да заработи някои друг лев допълнително. В този сезон - се и пазарува.
Кьолн и една от търговските му улици са поле на ценова войн...
Кьолн и една от търговските му улици са поле на ценова войн...
02.07.2010 13:03 -
Съзнателно или подсъзнателно, манипулация или убеждение!
Рекламата и посланията в нея влият върху настроението, възприятието и потребителското поведение на клиента. Не е случаен примерно факта, че рекламите на хранителни продукти по телевизията (снаксове) увеличават неосезаемо консумацията на...
02.07.2010 04:52 -
Красивата жена не създава марка, руши я
На много реклами, покрай самото пиво (бира, мастика и т.н), разсъблечена жена с предизвикателни маниери и съблазнителен език успява да привлече вниманието на мъжете в клипа. Не само това, мъжете я пожелават по-най първичен начин....а ре...
Търсене
За този блог
Гласове: 1427