Маркетинг: " Да, вълнуваща наука!". От пазарни изследвания до реклама, от брандинг до ценова политика, от маркетинг планиране през управление на връзката с клиенти до ритейл мениджмънт и отново маркетинг.
Постинги в блога от Септември, 2010 г.
25.09.2010 16:13 -
Собствените марки - потребителското решение в криза
През последните години в България е видима тенденцията, че търговски вериги от всякакъв мащаб от международни, през регионални и местни вериги обогатяват асортимента си от продукти със собствени марки. Така през последните години Пикади...
16.09.2010 13:46 -
След толкова много цени завършващи на 0.99 , 1.99 , 2.99 в супермаркетите, боравят ли клиентите все още със закръглени цифри в сметките си?
Направи ми силно впечатление, че в отговора си, много допитани дават цена на познат или по-малко познат продукт завършваща на 0.99. Лесно е да се досетим, че супермаркетите до такава степен бълват подобни цени, че и самите клиенти са г...
14.09.2010 17:31 -
Приложимост на научните резултати от изследвания в популярни журнали за маркетинг
В рамките на няколко седмици, бях публикувал в известна група за маркетинг специалисти в България, два въпроса свързани с приложимостта на научните резултати от изследвания в известни маркетинг журнали. Тук накратко ще споделя личните с...
Търсене
За този блог
Гласове: 1427