Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.02.2006 22:36 - За потребителя и нас
Автор: gatekeeper Категория: Бизнес   
Прочетен: 2744 Коментари: 3 Гласове:
0

Последна промяна: 18.02.2006 12:15

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Да произвеждаш в големи количества и при ниски разходи  или да гледаш клиента си право в очите и да знаеш ,че качеството ,което му предлгаш е със сигурност  гарант за твоята марка ?? Успехът се крие и в двете стратегии стига да сме на ясно , какви са нашите приоритети и в кой ценови сегмент предполагаме да пожъним своите успехи. Високите баририери на един пазар се налагат от уникалния ни Кноу Хоу , от продуктите ни ,които се иновативни ,които са рискови но и ни дават преднина пред конкуренцията. Преднината може да е за миг ,но този миг може да се окаже решават за продуктовия ни портфейл и бъдещия ни успеха ,а той е новата ниша , в новата възможност да опазарим по най - добър начин не само нашия продукт ,но и  името ни ,фирмената ни философия и целите ни. А щом се касае за цели , то най- важната от тях е да спечелим клиента си, защото не е продаденят продукт се връща в  магазина ни ,а доволния клиент, нашия клиент. Пътят към лояността , доверието е път на взаимната интeграция между нас , продукта ни и потребителя. Как се създава качество и как се създава качествен продкут? Отговорът започва с друга малка питанка, какчествени мениджъри ли сме  имаме ли потенциал или борим с вятърни мелници. А на този въпрос най- ясно , ще отоговорим като се оценим себе си в фирменто ни гнездо. Въпрос номер 1 ,как възприемам моите сътрудници на работното място, не са ли и те " клиенти" като мен на фирмата ни , не са ли и те клиенти за мен ,чиято лоялност също трябва да спечеля.Всъщност върпроси като този могат да се формулират много, но те имат центробежно съотносимост към желанието ни, да продаваме качество, което е не само цел и мотив да правиме обороти ,а качество, което да олицетворява високи стандарт ,които поствяме пред нас в личен и фирмен план. Продаваме например часовници с хубавия надписл" Made in Germany", само с тази начална крачка ние заявяваме на потребителя " Ние искаме да сме твоите любимици, и да знаеаем, че времето никога няма да спре за Теб".А изборът , клиента ни да фаворизира не опира само до " черната кутия ",а до мотивите, които му даваме, той да мисли така.Да преведем горното послание " Ние ти прелагаме бърз и адекватен  сервиз, гаранация от поне 5 години за всички части на часовника, имаж възможността до общуваш с нас и с други наши клиенти чрез интернет платформа, часовника ,чийто дизайн Ти избра е дело на добрите в модата и стилното излъчване и т.н".Послания от рода на " Чосовниците ни сът стил Парис Хилтън или с камъни Сфаровски" ,ще доведът по скоро до загубата на собствен имидж....продължение



Тагове:   НАС,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. gatekeeper - Po temata
11.02.2006 03:29
Za jalost ne sam kompetenten za bulgarska firma ,firma koqito prilagat tova sa obiknovenno firmi s Total Quality Managment , toest tarsqt postoqnno podobrenie na vsi4ki niva ,primer za men e Toyota
цитирай
2. streetsmart - как да спечелим клиента
25.02.2006 16:41
Дали с ниска цена или с изключително качество, няма голямо значение. И двата сегмента си имат своите клиенти. Но за да си конкурентен в който и да е сегмент, трябва да отговориш положително на очакванията, които самия ти създаваш у потребителя. Т.е. - направи това, което си обещал да направиш, ни повече, ни по-малко.
Ако се рекламираш с качество, не го компрометирай чрез икономии - твоите елитни клиенти могат да си позволят високата цена, но няма да ти простят издънка в качеството. Ако пък нишата ти е нискобюджетният потребител, не си позволявай да завишаваш цената на продукта като го комбинираш с допълнителни екстри.
цитирай
3. анонимен - По материали от www.tune-in.info
25.07.2006 20:13
Основаният в Лион през 1965 година бизнес на ZILLI се купува от Alain Schimel, който задържа името на луксозната френска марка за облекла. През 1983 година се отваря първия магазин в Лондон на New Bond Street 140 в историческа сграда от 18-ти век. Оттогава започва световното утвърждаване на марката ZILLI.

Бранда предлага пълна гама на луксозно мъжко облекло - палта, 3/4 палта и сака, костюми, ризи, вратовръзки, обувки и кожени артикули. Главния дизайнер на бранда ни представя всеки сезон уникалнен стил, в който всеки детайл или шев носи почерка на бранда. Богатството и силата на бранда са именно в детйлите, комбинацията на материали, дори, а и не само в хастарите. "Ние слагаме много забавни неща в нашите дрехи. Те са малки секрети, само за нашите клиенти", обяснява дъщерята на Alain, Alexandra Schimel. Eдин от специалните детайли на ризите Sea Island са триигловите декоративни шевове, в комбинация с различни яки и маншети. Всичко вложено в изделията е традиция и качество, качество в традицията, традиция в качеството.

Представена в повече от тридесет и две страни чрез 18 магазина, 150 партньора и 12 магазина в безмитни зони на летища, изненадващо за мнозина марката ZILLI се явява експортьор номер 1 на руския пазар за миналата година. През същата година ZILLI реализира продажби за 25 милиона евро, от които 90% износ и годишно увеличение на износа за Русия от 42%. Очаква се нарастване на темпа на продажби на руския пазар и през 2006 година.

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gatekeeper
Категория: Бизнес
Прочетен: 2009832
Постинги: 242
Коментари: 595
Гласове: 1427
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031