Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.02.2006 19:03 - За целевата ни група
Автор: gatekeeper Категория: Бизнес   
Прочетен: 1724 Коментари: 2 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Дали името, което носим може да бъде МАРКА само по се себе си?И ако това е така, как тази "марка" да не бъде само поредица от символи,букви а да събужда асоциаци преди всичко за това ,кои сме всъщност. Тук е добре да разграничим ,че първата асоциация е най- важна. Те е Image ни. Всяка последващо впечатление за нас вече е надграждане на второ и трето ниво.
Как се създава добрия имидж.....Има по тази тема много литература , която ни съветва ,как се обличаме за определения повод , как да говорим и какъв етикет
трябва да ни съпътства. Да много полезни за всички тези съвети и приложими ,но не и всеобщо валидни.

Първа стъпка дефинирамй, своите качества, плюсове , умения и личностни предимства ,които осъзнаваш като „уникланата маркетингова позиция”, т.е онова ,което ти дифинира онези факотри и показа въжможните потенциали за твоя успех . Това си ти , това съм аз , това е тя ,това е той,...но твоето „ ТОВА СЪМ АЗ” е позицията, от която стратегически най-добре ще подходи към своята цел-казус.

На второ равнище определяш свота целева група. Звучи налудничево за реалните човешки онтношения, но това е подход ,а не формула от наивни думи.Как искам да бъда възприет,къде са границите на моята аудитория , на моята среда , какви са нейните „обичай”,т.е неписани и писани правила, как ще бъда възприет , ако.....Тук от първата стъпка „ ТОВА СЪМ АЗ” на все още етап планиране , добавяме и  двете променливи „ ТОВА СА ТЕ”  и променливата „АЗ, ТЕ и ДРУГИТЕ и ДРУГОТО „ , с ‘другите „ описвам средата извън субгрупата ,тоест групата , а с „другото „ общата реалност ,която се създава от сблъсъка на различните групи.

Как да достигна точка Б , от точка А „ това съм АЗ”. Визитни картички ,лични страници, блогове, наши геройства споделени на общността.....това са част от средствата ,които ни представят.
Но не само да ни чуят и видят е нужно , за да ни възпримат „ ТЕ” , ние трябва да носим елемента на новото ,иновативно , на промяната в себе си. Ако усетим ритъма , посоката на развието на нашата целева група ще пожънем най-голям успех. Да имитирам е лесно ,да мисля и експериментирам е рисковано, но по- обещаващо.Тъй като искайки да се” опазарим” по най-добър начин трябва да сме потенциал за успеха на нашата целева група ,фактор за развитието й.Това е гаранта „ ТОВА СЪМ АЗ да е ТОВА са АЗ И ТЕ”

За различните маркитингови инструметни , които евентуално можем да приложим в личен план, мисля ,че не много редно да говоря, тъй като все пак нямаме етикет с цена върху нас както един продукт или услуга.Все пак е добре , да мислим в план „ Името Ми е Марка за МЕН и другите”




Гласувай:
0



1. streetsmart - ...все пак нямаме етикет с цена върху нас ...
25.02.2006 16:16
Не в буквалния смисъл на думата. Но напоследък често се случва, кандидатствайки за работа да ме питат каква ми е била последната заплата и колко очаквам да получа от съответната фирма кандидат-работодател. Това е вид цена.
цитирай
2. анонимен - Името и бранда
26.07.2006 08:16
Човек печели име с това да прави трудните неща по-добре от другите. Не съм го казал аз - пак го прочетох и пак на www.tune-in.info ...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gatekeeper
Категория: Бизнес
Прочетен: 2013726
Постинги: 242
Коментари: 595
Гласове: 1427
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930