Постинг
01.03.2006 23:12 -
За марките и фалшификатите им
През 2004 година на пазара за обувки бяха голям хит и все още са спортните обувки с ниска подметка. Въланата започна с първите модели на Адидас и Пума, които през лято 2004 пристигнах у нас на краката на многото чужденици идващи да курортувам в България .
Най- продаван на нашия пазая по мои наблядения бяха спортните обувки с марка Пума.Фалшификати на пазара бързо заляха пазара. Но тай като това е мода и всеки тренд има своят интезитет, т.е всяка модна вълна имя своята група потребители с точно определена поглъщаемса способност за дефинирания от тях пазар, в моите очи този интезитет не затихихна за дълго време и поради наличието на множество фалшификати. Да, тези обувки са много удобни, събуждат асоциацията за движение, свобода, и сила на спортиста, придават самочувствие и в това им е силата.Потребителите им са дори и възрастни хора ,които с младежко чувство искат да част от тренда и модата.Това е и самоидетификация.
В България където ,все още по- голямата част от магазините ,които продават маркови стоки и няма официлното право за това, ще има отново бум на продажбите им , все пак наближава Световно първенство.
Дали фалшификатите не са и неволен иснтрумент за покачване на продажбените обеми? Те са като " усилвател" за нематериалното послание и такива ползи от обувките с ниска подметка. И този смисъл усилвател за модата, тя става по-видима ,и чрез Верила Маркетинга става пътешественик от уста на уста.А това целят добрите марки. Може би , това и е спестило на нас българите да гледаме реклами на запотени спортисти ,които ни гледат предизвикателно от екрана.Мисля,че фалшификатите индиректно са увеличили продажбите на оригинала.
Безспорни са качестваата на леката обувка с ниска подметка ,но има и една разумна граница поне за мен, зимата не са най-добрият избор. Искат да ни ги продадат и лете и зиме, но все пак въпреки модата ,въпреки комфорта да ги носим, не бива да забравяме и чисто практическо им предазначение,а това е едно от първите нива на продукта.....или пък ...искаме да ходим по-често при ортопед
Най- продаван на нашия пазая по мои наблядения бяха спортните обувки с марка Пума.Фалшификати на пазара бързо заляха пазара. Но тай като това е мода и всеки тренд има своят интезитет, т.е всяка модна вълна имя своята група потребители с точно определена поглъщаемса способност за дефинирания от тях пазар, в моите очи този интезитет не затихихна за дълго време и поради наличието на множество фалшификати. Да, тези обувки са много удобни, събуждат асоциацията за движение, свобода, и сила на спортиста, придават самочувствие и в това им е силата.Потребителите им са дори и възрастни хора ,които с младежко чувство искат да част от тренда и модата.Това е и самоидетификация.
В България където ,все още по- голямата част от магазините ,които продават маркови стоки и няма официлното право за това, ще има отново бум на продажбите им , все пак наближава Световно първенство.
Дали фалшификатите не са и неволен иснтрумент за покачване на продажбените обеми? Те са като " усилвател" за нематериалното послание и такива ползи от обувките с ниска подметка. И този смисъл усилвател за модата, тя става по-видима ,и чрез Верила Маркетинга става пътешественик от уста на уста.А това целят добрите марки. Може би , това и е спестило на нас българите да гледаме реклами на запотени спортисти ,които ни гледат предизвикателно от екрана.Мисля,че фалшификатите индиректно са увеличили продажбите на оригинала.
Безспорни са качестваата на леката обувка с ниска подметка ,но има и една разумна граница поне за мен, зимата не са най-добрият избор. Искат да ни ги продадат и лете и зиме, но все пак въпреки модата ,въпреки комфорта да ги носим, не бива да забравяме и чисто практическо им предазначение,а това е едно от първите нива на продукта.....или пък ...искаме да ходим по-често при ортопед
Експерти по марките изследват кризата на...
Мило дневниче - носталгия по марките
Бинго за пушачите – на пазара все още се...
Мило дневниче - носталгия по марките
Бинго за пушачите – на пазара все още се...
Следващ постинг
Предишен постинг
Няма коментари