Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.03.2006 12:46 - Моля , не на рекламините материли в пощата ми
Автор: gatekeeper Категория: Бизнес   
Прочетен: 2222 Коментари: 3 Гласове:
0

Последна промяна: 05.03.2006 12:47

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Предполагам , на всеки от нас се е случвало , сутрин да отвори пощата си и от нея да изпаднат десетки рекламни брошури, флаери и талони за отстъпка.За това и заглавието на мнението ми " Моля, не на рекламните материали в пощата ми". Тук се касае да директен маркеинг и за да съм по точен за майл-маркетинг. Един от най-добрите инструменти да рекламираме евтините си полети или да се оптаме да привлечем клиенти за хубавите ни мебели или вкусните ни гозби. Фирмите занимаващи се с този вид маркетинг, залагат до 85 процента от бюджета си , като ре репрезентират около 20 процента от фирмите занамащи се с рекламна дейност. А пазарният дял на този вид маркетинг е към 13, 14 процента.До каква степен фирмата залага на този вид маркетинг зависи от общия и медиен бюджет.Истината,че това е четвъртата по сила полтика на реклама, след телевивизия , вестници и списания за широката публика.Какво ли ще е бъдещето?
Според мен се пазарният дял на този вид маркетинг ще нарастне през следващите години. Безплатните вестници със ,според мен, по-скоро незадоволителна и чисто битова информация за широката публика, печелят бързо пазарен дял. Съчетани с програма за седмицата ,или кръстсловици рекламните брошури ще се "множат" бързо в пощите ни.Посланието на големите фирми към нас е " Обръщаме се към Вас с тази политика, за да може да задоволим и окачествим Вашите индивидуални желания и нужди по -добре".Звучи хубаво...
Според мен в България занимаващи се с директен маркетинг ,могат до комбинират рекламните си материали и с ХОРОСКОПИ. Съдейки по dnes.bg , една от страниците на Българската интернет легенда,  и други информационни портали хороскопите явно " са обичани" от непритенциозния читател.Или може би целевата им група, е служителят сърфиращ сутришно време в мрежата по време на чашата кафе преди работа.Често обаче директният майлинг е съпроводен и с адерес за получателя.Би било хубаво и ако на мен решата да ми пращат рекламни материали,отдолу да пише поне адреса на квартала ми.



Тагове:   моля,   материли,   не,


Гласувай:
0



1. анонимен - Браво
13.03.2006 19:02
За да си още по-точен, нарича се "Пряка пощенска реклама". Справка Закон за пощенските услуги
цитирай
2. анонимен - Точно затова бе създаден "герила" маркетингът
28.04.2006 20:57
Вече 16 години съм на върха в моята област- астрологията. На този свят няма случайни неща. Преди да регистрирам фирмата си, аз ръководех рекламата на БАН и бях специализирал в Англия.
Когато в наши дни ме питат как съм се задържал толкова дълго време на върха, им отговарям винаги по един и същ начин: "Моята тайна се състои в това, че никога не съм използвал платена реклама."
Хората не могат да се начудят. Защото не знаят нищо за "герила" маркетинг- методиката, която непрекъснато използвам, за да рекламирам себе си и продукцията си.
Платената реклама наистина е досадна, отвратителна, противна. Всеки нормален човек я мрази. В наши дни платената реклама постига обратен резултат- всеки бяга от рекламираната до лудост стока.
цитирай
3. анонимен - Извинение
28.04.2006 21:00
Извинявам се, но нарочно не се подписах и не ви насочих към трите си комерсиални сайта. Помислих, помислих и реших, че няма да е учтиво, ако не съобщя името си. Предходният постинг е дело на моя милост- най- големия български астролог Апостол Апостолов.Който успоредно с това е и голям специалист по маркетинг...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gatekeeper
Категория: Бизнес
Прочетен: 2013626
Постинги: 242
Коментари: 595
Гласове: 1427
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930