Прочетен: 2222 Коментари: 3 Гласове:
Последна промяна: 05.03.2006 12:47
Предполагам , на всеки от нас се е случвало , сутрин да отвори пощата си и от нея да изпаднат десетки рекламни брошури, флаери и талони за отстъпка.За това и заглавието на мнението ми " Моля, не на рекламните материали в пощата ми". Тук се касае да директен маркеинг и за да съм по точен за майл-маркетинг. Един от най-добрите инструменти да рекламираме евтините си полети или да се оптаме да привлечем клиенти за хубавите ни мебели или вкусните ни гозби. Фирмите занимаващи се с този вид маркетинг, залагат до 85 процента от бюджета си , като ре репрезентират около 20 процента от фирмите занамащи се с рекламна дейност. А пазарният дял на този вид маркетинг е към 13, 14 процента.До каква степен фирмата залага на този вид маркетинг зависи от общия и медиен бюджет.Истината,че това е четвъртата по сила полтика на реклама, след телевивизия , вестници и списания за широката публика.Какво ли ще е бъдещето?
Според мен се пазарният дял на този вид маркетинг ще нарастне през следващите години. Безплатните вестници със ,според мен, по-скоро незадоволителна и чисто битова информация за широката публика, печелят бързо пазарен дял. Съчетани с програма за седмицата ,или кръстсловици рекламните брошури ще се "множат" бързо в пощите ни.Посланието на големите фирми към нас е " Обръщаме се към Вас с тази политика, за да може да задоволим и окачествим Вашите индивидуални желания и нужди по -добре".Звучи хубаво...
Според мен в България занимаващи се с директен маркетинг ,могат до комбинират рекламните си материали и с ХОРОСКОПИ. Съдейки по dnes.bg , една от страниците на Българската интернет легенда, и други информационни портали хороскопите явно " са обичани" от непритенциозния читател.Или може би целевата им група, е служителят сърфиращ сутришно време в мрежата по време на чашата кафе преди работа.Често обаче директният майлинг е съпроводен и с адерес за получателя.Би било хубаво и ако на мен решата да ми пращат рекламни материали,отдолу да пише поне адреса на квартала ми.
13.03.2006 19:02
28.04.2006 20:57
Когато в наши дни ме питат как съм се задържал толкова дълго време на върха, им отговарям винаги по един и същ начин: "Моята тайна се състои в това, че никога не съм използвал платена реклама."
Хората не могат да се начудят. Защото не знаят нищо за "герила" маркетинг- методиката, която непрекъснато използвам, за да рекламирам себе си и продукцията си.
Платената реклама наистина е досадна, отвратителна, противна. Всеки нормален човек я мрази. В наши дни платената реклама постига обратен резултат- всеки бяга от рекламираната до лудост стока.
28.04.2006 21:00