Постинг
21.03.2006 23:31 -
Порше - 2 част
Автор: gatekeeper
Категория: Бизнес
Прочетен: 1419 Коментари: 0 Гласове:
Последна промяна: 21.03.2006 23:33
Прочетен: 1419 Коментари: 0 Гласове:
0
Последна промяна: 21.03.2006 23:33
Преди време бях изразил мнението, че е трудно фирмите да създават ценности, които да бъдат оценявани от поколения потребители.
Що се касае до Порше, това им е една от основните цели. Всеки един от представените 4 модела в предишното ми мнение за Порше всъщност е негласно е отправен към своята възрастова група. Така например посланието на Cayenne e за мъжа достигнал зрялостта на годините си, създал свое семейство и намерил своя социален статус и престиж.
Похвално е за Порше, че успяха да избягат от имиджа си на марка за мачо-мъжете. Това е и една от причините печалбата им да надхвърля 1 милиард евро.
Ако случайно, разхождайки се човек види на улицата дете, което да радва на кола-играчка Порше или то самото е "водач" на такава но в размер,в който може да се побере, няма да е изненада.С малкия си маркетингов бюджет Порше целят да "инсталират" стила и пристижа си в съзнанието дори и на децата на своите клиенти.Един ден детето ще порастне и ще получи първия си урок по курмуване в Бокстера на татко. А татко вече ще е преуспял в живота и ще се посвети на Cayenne.
Порше имат ясна фирмена филосфия. Където и да посетите техен магазин-предствителство ще забележите, че интериора и екстериора на офисите им по цял свят е еднакъв." Потребиетелят трябва навсякъде по света да се чувства както в своя дом".Причина Порше да се откаже от политиката си да създава предствилества с други марки автомобили. От една страна това е е плюсът на собствения имидж ,а от друга и идеология , как да третираш клиента си....продължение...
Що се касае до Порше, това им е една от основните цели. Всеки един от представените 4 модела в предишното ми мнение за Порше всъщност е негласно е отправен към своята възрастова група. Така например посланието на Cayenne e за мъжа достигнал зрялостта на годините си, създал свое семейство и намерил своя социален статус и престиж.
Похвално е за Порше, че успяха да избягат от имиджа си на марка за мачо-мъжете. Това е и една от причините печалбата им да надхвърля 1 милиард евро.
Ако случайно, разхождайки се човек види на улицата дете, което да радва на кола-играчка Порше или то самото е "водач" на такава но в размер,в който може да се побере, няма да е изненада.С малкия си маркетингов бюджет Порше целят да "инсталират" стила и пристижа си в съзнанието дори и на децата на своите клиенти.Един ден детето ще порастне и ще получи първия си урок по курмуване в Бокстера на татко. А татко вече ще е преуспял в живота и ще се посвети на Cayenne.
Порше имат ясна фирмена филосфия. Където и да посетите техен магазин-предствителство ще забележите, че интериора и екстериора на офисите им по цял свят е еднакъв." Потребиетелят трябва навсякъде по света да се чувства както в своя дом".Причина Порше да се откаже от политиката си да създава предствилества с други марки автомобили. От една страна това е е плюсът на собствения имидж ,а от друга и идеология , как да третираш клиента си....продължение...
Няма коментари