Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.03.2006 21:30 - Порше - the End
Автор: gatekeeper Категория: Бизнес   
Прочетен: 1739 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 27.03.2006 21:36

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Какво е Порше без големия си пазар Америка и накъде гледа фирмата занапред?
В началото на 90-те години Порше преди всичко реализира своя най-голям "гешефт"  в   Германия, докато сега в началото на 21-век само 12,13 процента от произведените  коли се опазаряват в родината й. Кои са причините за това....
За мен лично причините са две..едната Порше иска да се превърне в концерн от световен мащаб, родният и европейският пазар са пазари на стагнацията, нисък икономически ръст, инфлация ,която изяжда макар и номинало покачилата се запалата на европееца, а реално всъщност намаляла. А и Германия сега не е Германията от началото на 90-те....
И ако сега процентният дял на немскияя пазар е само 12, 13 процента в портфейла на Порше , не означава гермнаците купуват по-малко коли от марката, напротив броят им се е увеличил, но в мащаба на мултиплицираното производство на автомобилната марка сега 30-те процента от началото на 90-те са едва 12,13 към момента.
Порше води полтика на завоюването на нови пазари, в Германия марката е добре позната, част от лайф-стайла на германците и за Порше е трудно да изненадат собстевния си народ с нещо Ново.Извод. процентовият дял на продадените  коли страната спрямо останалите пазари по света ще спада..,

А Америка, какво е Порше без Америка? Германия все още носи своя добър имидж в автомобилостроенето, и много хора все още и се доверяват и с право.Но за да не сме като щрауси с глава в пясъка, истината е ,че Тойота отдавна ги е задминала по качествоо...Но това е въпроса на имидж, или го имаш или не...Една кола с марка Тойота  никога или поне в близко бъдеще няма да носи асоциациите и имиджа, който Порше и Германия  носи за един американец, а именно качество, вълшебна дума която в далечен план дава и най-сладките плодове за фирми,които могат да го създават.За това и Порше успява да пробие с такъв ограничен маркетингов бюджет, мениджърите много добре са картографили новите пазари по цял свят.
Към момента Америка се продават над 35 процента от автомобилите на концерна.Дано да няма големи икономически кризи в САЩ...

За бъдещето...Русия страната на най-многото милиардери...Порше планува отвряне на редица нови  представителства там...А й Китай ...но за там по-резервирано ...Страх, китаец решил да си купи Порше и в место да го кара г о разглобява за да види от как  е направена колата и после да я купира....




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: gatekeeper
Категория: Бизнес
Прочетен: 2012847
Постинги: 242
Коментари: 595
Гласове: 1427
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930