Постинг
10.06.2009 16:04 -
И нашите хотели правят Reverse Auction
Летовниците ще отдъхват в тризвездна база, но в кой точно хотел ще бъдат настанени ще узнават 3 дни преди пристигането си в черноморския комплекс.
По подобие на някои самолетни компании (Germanwings Blindbooking), българските хотели прилигат нестандартни пазарни механизми като Reverse Auction. Потребителят заплаща дадена цена, но в крайна сметка, хотелът определя, кой потребитл какъв краен продукт ще получи (хотел и хотелска стая).
Добре и интересно решение за оплътняване на свободните капацитети. Аз бих преложил и Reverse Pricing, може да се откаже добра алтернатива.
Следващ постинг
Предишен постинг
Плащам си аз тризвездния хотел, но не знам дори в кой точно ще ме настанят?! Къде е тук предимството за клиента, че не усещам да има такова?
цитирайБи следвало да заплатите много по-ниска цена от редовната цена за стая в тризвезден хотел. Аргументите това да се случи са следните. Това, че практически избора Ви е в ръцете на хотелиера, за това той трябва да Ви компенсира или с по-ниска цена, или с пакет от услуги надхвърлящи очакванията Ви. От друга страна веднъж решили да участвате в подобно ценообразуване, се превръщате в сигурна клиентска база за оферираните хотели, което намялва риска стаите им да са празни насред лято.
Ако идеята, която излагам, не съвпада с тая, която имат в главите си нашите хотелиери. Тога си е поредната измама..
цитирайАко идеята, която излагам, не съвпада с тая, която имат в главите си нашите хотелиери. Тога си е поредната измама..
Ако имам 3 оферти на три различни хотела и те са в зоната 80-100 лева за стая, а някой ми предложи за 60 лева един от тези три, без да имам право на избор кой, може би вече има някакъв стимул от гледна точка на клиента. За да се случи това обаче, тези 3 хотела трябва да са на един и същи собственик, нали така? :-)
цитирай
4.
анонимен -
Един собственик
16.06.2009 16:24
16.06.2009 16:24
Определено би имало конфликтен потенциал, ако собственика не е един. Би било трудно, да убедиш хотел А, защо хотел Б е получил запитването за стая, ако и двата хотела са с различни собственици, а в един и същи клас. Ако все пак хотелите се кооперират, може би съществува и вариант за общ ценови механизъм под тази форма. Критериите за приоритизиране трябва да са стриктни.
цитирай