Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.06.2009 16:04 - И нашите хотели правят Reverse Auction
Автор: gatekeeper Категория: Бизнес   
Прочетен: 2901 Коментари: 4 Гласове:
0



Летовниците ще отдъхват в тризвездна база, но в кой точно хотел ще бъдат настанени ще узнават 3 дни преди пристигането си в черноморския комплекс.


По подобие на някои самолетни компании (Germanwings Blindbooking), българските хотели прилигат нестандартни пазарни механизми като Reverse Auction. Потребителят заплаща дадена цена, но в крайна сметка, хотелът определя, кой потребитл какъв краен продукт ще получи (хотел и хотелска стая).
 
Добре и интересно решение за оплътняване на свободните капацитети. Аз бих преложил и Reverse Pricing, може да се откаже добра алтернатива.




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. thomas - Всъщност не схванах далаверата...
10.06.2009 16:29
Плащам си аз тризвездния хотел, но не знам дори в кой точно ще ме настанят?! Къде е тук предимството за клиента, че не усещам да има такова?
цитирай
2. gatekeeper - ..
10.06.2009 17:06
Би следвало да заплатите много по-ниска цена от редовната цена за стая в тризвезден хотел. Аргументите това да се случи са следните. Това, че практически избора Ви е в ръцете на хотелиера, за това той трябва да Ви компенсира или с по-ниска цена, или с пакет от услуги надхвърлящи очакванията Ви. От друга страна веднъж решили да участвате в подобно ценообразуване, се превръщате в сигурна клиентска база за оферираните хотели, което намялва риска стаите им да са празни насред лято.

Ако идеята, която излагам, не съвпада с тая, която имат в главите си нашите хотелиери. Тога си е поредната измама..
цитирай
3. thomas - А, така може!
10.06.2009 19:36
Ако имам 3 оферти на три различни хотела и те са в зоната 80-100 лева за стая, а някой ми предложи за 60 лева един от тези три, без да имам право на избор кой, може би вече има някакъв стимул от гледна точка на клиента. За да се случи това обаче, тези 3 хотела трябва да са на един и същи собственик, нали така? :-)
цитирай
4. анонимен - Един собственик
16.06.2009 16:24
Определено би имало конфликтен потенциал, ако собственика не е един. Би било трудно, да убедиш хотел А, защо хотел Б е получил запитването за стая, ако и двата хотела са с различни собственици, а в един и същи клас. Ако все пак хотелите се кооперират, може би съществува и вариант за общ ценови механизъм под тази форма. Критериите за приоритизиране трябва да са стриктни.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gatekeeper
Категория: Бизнес
Прочетен: 2012499
Постинги: 242
Коментари: 595
Гласове: 1427
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930