Прочетен: 2126 Коментари: 2 Гласове:
Последна промяна: 11.06.2009 16:25
Олекотените версии на напитки с по-малко калории не са нова категория предложения.
Въпреки това съм на мнение, че в България тепърва предстои да видим множество освежителни напитки (алкохолни и безалкохолни), които ще запълният и тази пазарна ниша.
Така например, преди 2 година Загорка Голд беше първата бира в България, която бе представена като:
"Загорка Голд е освежаваща бира, която се отличава с мек и негорчив вкус и искрящ златист цвят"
Месецът на представяне беше юни. Бирата беше въведена като "бъдещ летен хит".
Веднъж исках да си поръчам бирата от едно заведение, при което барманът ме погледна с голямо очудване. Та така, мъжете ли са целевата група на по-леките версии?
Потребителите търсещи олекотените версии на дадена марка, са преди всичко тези, които следят количеството калории, които примемат под формата на храна или напитки всеки ден. Ако изходим от това, че диетите са често насочени към дамския пол, то може ли да се твърди, че Zagordka Gold е дамска бира. Затова ли барманът, ме погледна очудено? Явно досега, тази бира е била поръчана предимно от дами, седнали на бара в заведението.
Интерестно ми е, дали след време ще открием Боза Лайт, Айрян Лайт?
За постите Постът е въздържание ...
Петте най-полезни сока
Иначе да, таргета на загорка голд са жени, както и на всички лайт продукти като цяло. За боза лайт не мога и да си фантазирам :))