Постинг
22.07.2009 13:18 -
Не на лошите новини в информационните портали
Автор: gatekeeper
Категория: Бизнес
Прочетен: 1126 Коментари: 0 Гласове:
Последна промяна: 22.07.2009 13:22
Прочетен: 1126 Коментари: 0 Гласове:
4
Последна промяна: 22.07.2009 13:22
Къде е границата между опита да привлечеш потребители на страницата си и влиянието, което имаш върху живота на хората?
На мнение съм, че лошите новини доминират българското интернет пространство. Очевиден факт за повечето хора - убииства, обири, измами, политически интриги, наркотици.
Основната задача на една информационен портал е да предаставя обективно реалността. В България реалността е белязана от множество негативи, но не бива те да се превръщат винаги, денем и нощем, в фокус на информацонните портали. Техните мениджъри са наясно, че така аткивират своите потребители, успяват с това да привлекат и рекламодатели и генерират обороти.
Но тези обороти не бива да има социална цена. Порталите са няастно с факта, че те имат социална роля в едно общество. Те определят за какво говорят хората, понякога негативите се дискутират по цял ден от потребители в интернет пространството. Не бих преувеличил, ако кажа, че потокът от негативна информация залива хората и влия върху тяхната психика, действия и мотиви.
Медиите създават втора реалност влият и върху това как тя се превърща във социална реалност. За това в желанието си да привличат потребители, нека помислят за това, че в България се случват достатъчно хубави неща, за които може да се говори. А и по света...
В българското интернет пространство има сайтове за добрите новини, което показва доколко сме заливани с негативизъм. Нека той не причупва човечността ни.
На мнение съм, че лошите новини доминират българското интернет пространство. Очевиден факт за повечето хора - убииства, обири, измами, политически интриги, наркотици.
Основната задача на една информационен портал е да предаставя обективно реалността. В България реалността е белязана от множество негативи, но не бива те да се превръщат винаги, денем и нощем, в фокус на информацонните портали. Техните мениджъри са наясно, че така аткивират своите потребители, успяват с това да привлекат и рекламодатели и генерират обороти.
Но тези обороти не бива да има социална цена. Порталите са няастно с факта, че те имат социална роля в едно общество. Те определят за какво говорят хората, понякога негативите се дискутират по цял ден от потребители в интернет пространството. Не бих преувеличил, ако кажа, че потокът от негативна информация залива хората и влия върху тяхната психика, действия и мотиви.
Медиите създават втора реалност влият и върху това как тя се превърща във социална реалност. За това в желанието си да привличат потребители, нека помислят за това, че в България се случват достатъчно хубави неща, за които може да се говори. А и по света...
В българското интернет пространство има сайтове за добрите новини, което показва доколко сме заливани с негативизъм. Нека той не причупва човечността ни.
Благодаря ти, Камен Донев, че те има!
Вампири в Созопол = Вица на седмицата
Първо по света, после и у нас
Вампири в Созопол = Вица на седмицата
Първо по света, после и у нас
Следващ постинг
Предишен постинг
Няма коментари