Прочетен: 3928 Коментари: 0 Гласове:
Последна промяна: 21.01.2010 21:21
Алпите, красиви пейзажи и скачащо куче, което за момент ни се струва, че е крава спортист. Част от рекламата на шоколадите Милка. Красиво нали?
Профил: Шоколадът е в средния ценови сегмент, отстъпвя място по цена на Ритър Шпорт и шоколадите на Линдт. Уникална ацосиатина структута, резулат от дългата във времето и упешна комуникация чрез реклама и оправдани клиентски очаквания.
Уникални асоциации: алпийско мляко, лилав цвят, крава с лилави петна, заснежени върхове. Успешна комуникация на тези картини чрез инструменти като еволтивно кондициониране - представяне на продукта в алпийска атмосфера.
Капанията ilove.milka.bg ще пожъни голям успех. Наградат е нематериална, със стойност симоволика. Елегантен начин за разпространяване на кампанията, чрез интернет и на тази база последваща билбордова кампания.
Централното послание " Да кажеш Обичам те с Милка". Кутия с форма на сърце. Милка като медиатор на чувства.
Според мен, така се правят успешни неценови кампании. Компанията ще използва Св. Валентин за да обогати имиджа си и да го утвърди. Други фирми също ще използват празника за да увеличар продажбите, но ще спечелят тези, които като централни стойности и оформление са най-близко до тематика на деня.
А при условие, че имаш подходящ продукт, с отлично качество, стабилна и популярна марка, екивалентна опакова и създадеш креативна промоция, то ще си печеливш.
Един може би не така добър пример е Рафаело бонбони.
Традиционната опакова може да я отриете редом с форма на сърце, редом форма на правоъггалник, редом малки опаковки на редове.
Така според мен не се прави или поне не паралелно. Винаги печелят уникалните асоциации, които са със стойност за клиента. За това и Милка, очаквам да е по-продавана.
КОЛЕДНАТА КАМПАНИЯ НА HOLIVUD.BLOG.BG ЗА...
Бойко към Македония: Спрете антибългарск...