Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.01.2010 04:46 - Лимитиране и ограничена наличност
Автор: gatekeeper Категория: Бизнес   
Прочетен: 1309 Коментари: 0 Гласове:
1



Това са два от инструментите, с които могат да се увеличат продажбите на база на псилогическия ефект, че нещо, което е ограниено, е по-атрактивно за клиента.

Често мобилни оператори изполват трика, да продават сим каритите си в рамките на аукционни седмици. Клиенте, както обичам да казва,  не са глупави. Искам да дам пример за акция, която вече 6 месеца се върти в Германия за предплатени карти.

image

Времевото ограничение е един от начините за лимитиране на достъпа до една оферта. В случая, обаче от Фоник ( предлатени немски карти на О2) преиграват, тъй като в рамките на последните 6 месеца няколко пъти предлагат един и същ бонус, а именно 111 минути.
  Начинът е недалоновиден. Стандартната оферта е бонус 75 минути, към средата не месеца "ограничената" оферта само до края на месеца  става 111 минути.

Това се повтори септември, после го одължиха срока на офертата с заглавието 111 минути. Повтори се ноември, като не тея, които бяха дали 75 минути, добавиха още 45.

Декември месец, само до 31.12 - 111 минути, а сега отново виждам, одължен е срокът до 31.01.

Трудно ми е да вярвам, че след многократно използване на този трик, са увеличили драстично клиентите си.  Не мога да кажа и че подобна формолировка, която явно не е бонус, а стадартен контингент от минути, няма ефект върху незапознали се с обявата клиенти. Касае се за ценово чуствителни клиенти и може би върху, тях "бонусите" имат по-изразен аквизационен ефект




Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: gatekeeper
Категория: Бизнес
Прочетен: 2013714
Постинги: 242
Коментари: 595
Гласове: 1427
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930