Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.06.2010 02:32 - Еластичност на марката
Автор: gatekeeper Категория: Бизнес   
Прочетен: 1460 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 08.01.2011 13:07


  Еластичността на марката зависи от концепцията на бранда и начина на мислене на клиента

Четох интересно изследване "What makes brands elastic? The Influence of Brand Concept and Styles of Thinking on Brand Extension Evaluations". 

Според него, традиционното схващане, че даден бранд не би следвало да бъде разтегнат твърде далеч от родителската марка, не бива да бъде радглеждано така консервативно както в миналото. В зависимост от това, какъв е начина на мислене на клиента, холистично мислещите оценяват прехвърлянето на бранда като успешно дори и да се касае за далечна от първичната категория продукти. Аналитчният начин на мислене ограничава обхвата и еластичността, с която една марка може да бъде пренесена върху "отдалечени" от родителския продукт категории. В такива случаи, се препоръчва а) суббранд б) комуникационна стратегия третиращи проблемни характеристики в) разпространение на информация относно разширението на бранда съотвестваща на начина на мислене на клиентите

Материал: www.marketing-college.com




Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: gatekeeper
Категория: Бизнес
Прочетен: 2013877
Постинги: 242
Коментари: 595
Гласове: 1427
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930