Прочетен: 1460 Коментари: 0 Гласове:
Последна промяна: 08.01.2011 13:07
Четох интересно изследване "What makes brands elastic? The Influence of Brand Concept and Styles of Thinking on Brand Extension Evaluations".
Според него, традиционното схващане, че даден бранд не би следвало да бъде разтегнат твърде далеч от родителската марка, не бива да бъде радглеждано така консервативно както в миналото. В зависимост от това, какъв е начина на мислене на клиента, холистично мислещите оценяват прехвърлянето на бранда като успешно дори и да се касае за далечна от първичната категория продукти. Аналитчният начин на мислене ограничава обхвата и еластичността, с която една марка може да бъде пренесена върху "отдалечени" от родителския продукт категории. В такива случаи, се препоръчва а) суббранд б) комуникационна стратегия третиращи проблемни характеристики в) разпространение на информация относно разширението на бранда съотвестваща на начина на мислене на клиентите
Материал: www.marketing-college.com
1000 can not be a trademark - 1000 н...
GAP can not be a trademark in Switzerlan...