Постинг
29.06.2010 00:35 -
Харесвам марките с буквите на моето име..
Автор: gatekeeper
Категория: Бизнес
Прочетен: 1357 Коментари: 0 Гласове:
Последна промяна: 29.06.2010 00:38
Прочетен: 1357 Коментари: 0 Гласове:
0
Последна промяна: 29.06.2010 00:38
Да, не е шега. Всъщност се оказва, че подсъзнателно клиентите предпочитат продуките брандирани с началните букви от имената им. И това не е за подценяване. Изследвания показват, че в Америка хората диспропорсионално често избират градове за живенее, наименовани с аналогични на техните имена, названия. Това е доказано и при избора на професия, не е чуден фактът, че примерно лице с името Денис би искал да бъде дентист.
Това произтича от т.н. имплицитен егоизъм, т.е. хората предпочитат неща които са свързани или се отнасят към тях. А техниката използвана за манипулиране на този феномен нейм-летър-матчинг.
И така, изследванията, показват, че брандовете би следвало да са толкова по-предпочитани, колкото те по-често имат и установяват асоциативна връзка с Аз на клиента.
Пробанти, на които е бил предложен чай, получават избор между две марки. В рамките на експеримента те пробват вкусовите им качеста и имат възможност да прочетат марките им. Манипулирано е било името на едини чай, като то е съдържало три от буквите от името на пробанта, а другият чай е имал произволно название. На отиване на участниците са предложени същите чайве като подарък за вкъщи.
Именно, бранда с три сходни букви е бил и избираният по -често продукт.
А това се нарича егоизъм.
Това произтича от т.н. имплицитен егоизъм, т.е. хората предпочитат неща които са свързани или се отнасят към тях. А техниката използвана за манипулиране на този феномен нейм-летър-матчинг.
И така, изследванията, показват, че брандовете би следвало да са толкова по-предпочитани, колкото те по-често имат и установяват асоциативна връзка с Аз на клиента.
Пробанти, на които е бил предложен чай, получават избор между две марки. В рамките на експеримента те пробват вкусовите им качеста и имат възможност да прочетат марките им. Манипулирано е било името на едини чай, като то е съдържало три от буквите от името на пробанта, а другият чай е имал произволно название. На отиване на участниците са предложени същите чайве като подарък за вкъщи.
Именно, бранда с три сходни букви е бил и избираният по -често продукт.
А това се нарича егоизъм.
Те, които са Ние
Защо да помагаш на другите (може и да не...
Как да се освободите от навиците на жерт...
Защо да помагаш на другите (може и да не...
Как да се освободите от навиците на жерт...
Следващ постинг
Предишен постинг
Няма коментари