Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.07.2010 13:07 - КАК ЕДНО ПОРШЕ МОЖЕ ДА СВЪРШИ РАБОТА.
Автор: gatekeeper Категория: Бизнес   
Прочетен: 1436 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 09.07.2010 13:13


 И преди съм писъл за една от най-вълнуващите марки коли. Този път искам да представя марката като медиум на маркетингово послание, като инструмент за създаване на имидж, привличане на внимание и формулиране на мнения сред клиентите.

О2 е комуникационна компания предлагаща услугите си на няколко пазара в Европа, включително и Германия. Марката е уникално и лесно разпознаваема не само заради О и 2 като елементи на логото, но и заради мехурчетата кислород, които символизират лекота, подвижност и живот. Асоциативният свят на марката е богат и ясно диференциращ се от конкуренцията, свидтелства визуална свежест, откритост и в комбинация с интелигентно посалние за целите, които си поставя. Основният принцип на марката звучи Like no other brands. А основната претенция, искане (claim) е O2 може да го направи (О2 can do). Именно интегриранта маркетингова комуникация може да позволи комбинация от лого, послание, цветове да постигне траен капитал сред целевата група. За това те трябва да присъстват навсякъде.  Що се касае до целевата група, то това са лица до 39 години, преди всичко бизнес-клиенти, лидери на социалното мнение и тези с афинитет към техниката. Други кластъри са Young Socials, Ambitiuos Techies, Budgeters.

Щом ядрото на целевата група са бизнез лидери, предприемачи до 39 години, то следователно може да се предположи, че всеки от тях би искал да има по едно ПОРШЕ.

imageimageimage
image

Както виждаме понякога е нужно да паркираш ПОРШЕ в магазина са, за да получиш вниманието на целевата група. Снимките са на една от скъпите търговски улици на Кьолн. Пешеходците в действителност гледат на правилното място.

Съвсем сполучлива формата на събитие (event) като форма за стимулиране на продажбите и освежаване на имиджа.  Ясно се вижда от снимките, присъствието на логото, симпатичните мехурчета кислород са там. Посланието на най-преден план, на фона на елегантна, бърза, спортна кола. Трудно е амбицията на марката да бъде Enabaler (този, които прави нещата възможни) да бъде изразена по-отявлен и запаметяващ се начин. Освен, ако следващият евент не включва космическа совалка с логото на о2.

В този случай, Поршето е успешния медиум, които реализира представата за бранд на мениджърите от О2  в главите на клиентите.

А повече за eventmarketinga може да откриете чрез Google.




Тагове:   как,   може,


Гласувай:
3




Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: gatekeeper
Категория: Бизнес
Прочетен: 2014175
Постинги: 242
Коментари: 595
Гласове: 1427
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930