Постинг
11.08.2010 15:05 -
Ритейл тенденции 2010 - мобилният интернет и от зелено по- зелено
Автор: gatekeeper
Категория: Бизнес
Прочетен: 1907 Коментари: 0 Гласове:
Последна промяна: 19.10.2010 04:13
Прочетен: 1907 Коментари: 0 Гласове:
6
Последна промяна: 19.10.2010 04:13
Какви са ритейл трендовете през 2010 година? С малко закъснение, но затова пък с поглед към 2011. Под ритейл нека се разбира търговия на дребно.
Социални мрежи (Фейсбук) - въпреки скептичните настроения относно възможността на Фейсбук да помогне на ритейл бизнеса, социалните мрежи като Фейсбук предлагат отлични условия за реклама от уста на уста и повишаване на разпознаваемостта на магазина. Търговците на дребно не са сред първите, които се адаптират към този потенциален канал, но въпреки това, възможността да достигнеш 500 мил. потребителя е повече от обещаваща.
Мобилните технологии за достъп с интернет - Съвсем отчетлива е тенденцията към използването на мобилни телефони с широки, сензорни дисплей. Все повече хора ще извършват покупките си чрез мобилния интернет. Идеята е, развитието на приложения като търговски портали или магазин, които да се съсредоточат върху най-важната информация - снимки на продуктите и техните цени.
От реалния магазин към виртуалния свят и мобилните технологии - Каналите на продажби трябва да работят в синхрон и да имат взаимно подкрепящи се функции. СМС известие за лимитирани продукти на специална цена, което да насочи клиента към покупка онлайн или на място в магазина.
От зелено по-зелено - Поемане на социална отговорност към бъдещите поколения чрез рационално използване на природните ресурси и щадене на еко-системите. Послания от рода на "Пазим морето от прекомерен риболов", " С покупката на този продукт намалявате с 10 % въглеродните емисии за производстото му", въвеждането на специални еко-кутии за отпадъци, организирането на кампании за продукти без вредни съставки са само част от мерките, които търговците използват, за да покажат отговорност към потребители, работещи, природа и производители.
Социални мрежи (Фейсбук) - въпреки скептичните настроения относно възможността на Фейсбук да помогне на ритейл бизнеса, социалните мрежи като Фейсбук предлагат отлични условия за реклама от уста на уста и повишаване на разпознаваемостта на магазина. Търговците на дребно не са сред първите, които се адаптират към този потенциален канал, но въпреки това, възможността да достигнеш 500 мил. потребителя е повече от обещаваща.
Мобилните технологии за достъп с интернет - Съвсем отчетлива е тенденцията към използването на мобилни телефони с широки, сензорни дисплей. Все повече хора ще извършват покупките си чрез мобилния интернет. Идеята е, развитието на приложения като търговски портали или магазин, които да се съсредоточат върху най-важната информация - снимки на продуктите и техните цени.
От реалния магазин към виртуалния свят и мобилните технологии - Каналите на продажби трябва да работят в синхрон и да имат взаимно подкрепящи се функции. СМС известие за лимитирани продукти на специална цена, което да насочи клиента към покупка онлайн или на място в магазина.
От зелено по-зелено - Поемане на социална отговорност към бъдещите поколения чрез рационално използване на природните ресурси и щадене на еко-системите. Послания от рода на "Пазим морето от прекомерен риболов", " С покупката на този продукт намалявате с 10 % въглеродните емисии за производстото му", въвеждането на специални еко-кутии за отпадъци, организирането на кампании за продукти без вредни съставки са само част от мерките, които търговците използват, за да покажат отговорност към потребители, работещи, природа и производители.
Мобилният оператор "Водафон" о...
Мобилният телефон е най-популярното изоб...
Изчезнал е мобилният Ви телефон? Поздрав...
Мобилният телефон е най-популярното изоб...
Изчезнал е мобилният Ви телефон? Поздрав...
Следващ постинг
Предишен постинг
Няма коментари