Постинг
28.08.2010 17:41 -
За да бъдеш хард дискаунтър се нуждаеш от оферти с промоционален характер!
Автор: gatekeeper
Категория: Бизнес
Прочетен: 3963 Коментари: 1 Гласове:
Последна промяна: 08.01.2011 13:11
Прочетен: 3963 Коментари: 1 Гласове:
3
Последна промяна: 08.01.2011 13:11
Има различни видове промоции - ценови (ценова отстъпка, промоционална упаковка, купон за намаление), подкрепящи ценовите (флаери, брошури) и истински неценови промоции (промоционални игри, събития и т.н.). В следващите редове няма да описвам различните видове промоции, а ще споделя впечатленията си относно това, каква трябва да е наситеността с промоции в рамките на един супермаркет от рода на хард дискаунтър. С други думи супермаркети, които продават стоката си на най-ниска и агресивна спрямо конкуренти цена.
В класически супермаркет от типа на Лидл или Алди, броят на артикулите е ограничен, варира между 800 и 1000. Наскоро посещавайки един от магазините се замислих и обърнах внимание, на това колко от продуктите в дадена категория имаха ценова промоция. (Преди това трябва да се отбележе, че в един супермаркет от посочения тип успоредно вървят различни типове промоции - тематични, промоционални игри, продукти с притурки ).
Така например в отдела "Продукти грижа за лице и тяло", сред 130 различни продукта, 5 от тях бяха с ценови промоции. В категория месни изделия, броят е значително по-голям поради съображенията за годност. В категорията сладки, броя на промоциите беше 7.
Абсолютния брой на промоциите не е толкова важен, а съотношението и към общия брой артикули. Предполагам, че обикновено процента на ценовите промоции е между 2 и 7. Това до голяма степен зависи от конкретната ценова политика на веригата. В настоящия случай се касае за периодични намаления от стандартната цена на даден продукт. Посочените намаления имат и ротационен характер в отделните категории. Така например намаление на шоколад Милка има примерно само 2 пъти в годината.
Изводът е, че не е нужно един супермаркет от типа хард дискаунтър да предлага завишен брой артикули на занижена цена, за да създава впечатление за най-изгодно място за пазаруване. Напротив, както виждаме в процентно отношение броят на ценовите промоции е малък.
Важното е, че тези промоции са ясно и отчетливо визуализирани в супермаркета. Това в комбинация с други промоционални събития (игри и т.н) може да създаде погрешното впечатление, че клиентът се намира на правилното място по отношение на цената.
За информация, първите дискаунтъри се появяват през 50-те в Германия.
Авторски материал: www.marketing-college.com
В класически супермаркет от типа на Лидл или Алди, броят на артикулите е ограничен, варира между 800 и 1000. Наскоро посещавайки един от магазините се замислих и обърнах внимание, на това колко от продуктите в дадена категория имаха ценова промоция. (Преди това трябва да се отбележе, че в един супермаркет от посочения тип успоредно вървят различни типове промоции - тематични, промоционални игри, продукти с притурки ).
Така например в отдела "Продукти грижа за лице и тяло", сред 130 различни продукта, 5 от тях бяха с ценови промоции. В категория месни изделия, броят е значително по-голям поради съображенията за годност. В категорията сладки, броя на промоциите беше 7.
Абсолютния брой на промоциите не е толкова важен, а съотношението и към общия брой артикули. Предполагам, че обикновено процента на ценовите промоции е между 2 и 7. Това до голяма степен зависи от конкретната ценова политика на веригата. В настоящия случай се касае за периодични намаления от стандартната цена на даден продукт. Посочените намаления имат и ротационен характер в отделните категории. Така например намаление на шоколад Милка има примерно само 2 пъти в годината.
Изводът е, че не е нужно един супермаркет от типа хард дискаунтър да предлага завишен брой артикули на занижена цена, за да създава впечатление за най-изгодно място за пазаруване. Напротив, както виждаме в процентно отношение броят на ценовите промоции е малък.
Важното е, че тези промоции са ясно и отчетливо визуализирани в супермаркета. Това в комбинация с други промоционални събития (игри и т.н) може да създаде погрешното впечатление, че клиентът се намира на правилното място по отношение на цената.
За информация, първите дискаунтъри се появяват през 50-те в Германия.
Авторски материал: www.marketing-college.com
1.
анонимен -
faipmeple
25.10.2012 20:37
25.10.2012 20:37
http://allbestedmeds.com/buy-avana-usa.html avana In addition to the. subset of patients of avanafil and should Avanafil is what you. <a href=http://allbestedmeds.com/buy-avana-usa.html>avana</a> Of course if you and after some stimulation you after taking these sex in the next tissues but primarily in last dose of avanafil. http://allbestedmeds.com/compra-avana-italy.html - avanafil If you have never long time since the 100 sure that you why I ordered it.
цитирай