Постинг
23.10.2010 16:02 -
Промяна на ритейл марка. Как става това? Първа част
Автор: gatekeeper
Категория: Бизнес
Прочетен: 1769 Коментари: 1 Гласове:
Последна промяна: 23.10.2010 16:05
Прочетен: 1769 Коментари: 1 Гласове:
1
Последна промяна: 23.10.2010 16:05
Преди около 1, 5 години две от най-големите търговски вериги - Плус и Нетто се сляха, като с това отправиха и ясна заплаха за сегашните доминантни сили на пазара - Алди и Лидл.
Това сливане беще прецедентно поради своя мащаб. Новият гигант, който от около година работи на пазара е с
Освен административните, кадрови промени, които настъпват в подобен процес, управлението на бъдещета ритейл марка остава основния въпрос пред мениджъмънта на компанията.
Стартова позиция: Сливане на два големи дискаунтъри, позиционирани сходно на пазара за бързооборотни стоки .
Цел: чрез агресивна ценова конкуренция и асортимент от маркови продукти/собстени марки да разрасне пазарния си дял спрямо пазарните лидери.
Кратосрочна цел в цифри: до 2011 година нови 850 филиала.
Не е по силите на една статия да обхване цялостната пъстрота на този процес. За това цел в следващия си постинг е да коментирам сливането като управление на ритейл марката.
На въпроса, дали Плус ще просъществува като марка в Германия.,отговорът е ясно НЕ. Постепенно ще има плавно премахване на марка и замяната и с Нетто- Дискаунтър.
Това сливане беще прецедентно поради своя мащаб. Новият гигант, който от около година работи на пазара е с
- 10 милярада евро годишен оборот
- над 64 000 души персонал
- с 3800 филяла
Освен административните, кадрови промени, които настъпват в подобен процес, управлението на бъдещета ритейл марка остава основния въпрос пред мениджъмънта на компанията.
Стартова позиция: Сливане на два големи дискаунтъри, позиционирани сходно на пазара за бързооборотни стоки .
Цел: чрез агресивна ценова конкуренция и асортимент от маркови продукти/собстени марки да разрасне пазарния си дял спрямо пазарните лидери.
Кратосрочна цел в цифри: до 2011 година нови 850 филиала.
Не е по силите на една статия да обхване цялостната пъстрота на този процес. За това цел в следващия си постинг е да коментирам сливането като управление на ритейл марката.
На въпроса, дали Плус ще просъществува като марка в Германия.,отговорът е ясно НЕ. Постепенно ще има плавно премахване на марка и замяната и с Нетто- Дискаунтър.
Красивата жена не създава марка, руши я
Повече за преносим лаптоп Compaq 610 мар...
Лично мнение за българска търговска марк...
Повече за преносим лаптоп Compaq 610 мар...
Лично мнение за българска търговска марк...
Следващ постинг
Предишен постинг