Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.10.2010 16:02 - Промяна на ритейл марка. Как става това? Първа част
Автор: gatekeeper Категория: Бизнес   
Прочетен: 1769 Коментари: 1 Гласове:
1

Последна промяна: 23.10.2010 16:05


Преди около 1, 5 години две от най-големите търговски вериги - Плус и Нетто се сляха, като с това отправиха и ясна заплаха за сегашните доминантни сили на пазара - Алди и Лидл. 
Това сливане беще прецедентно поради своя мащаб. Новият гигант, който от около година работи на пазара е с 
  • 10 милярада евро годишен оборот
  • над 64 000 души персонал
  • с 3800 филяла

Освен административните, кадрови промени, които настъпват в подобен процес, управлението на бъдещета ритейл марка остава основния въпрос пред мениджъмънта на компанията.

Стартова позиция: Сливане на два големи дискаунтъри, позиционирани сходно на пазара за бързооборотни стоки .

Цел: чрез агресивна ценова конкуренция и асортимент от маркови продукти/собстени марки да разрасне пазарния си дял спрямо пазарните лидери.

Кратосрочна цел в цифри: до 2011 година нови 850 филиала. 

Не е по силите на една статия да обхване цялостната пъстрота на този процес. За това цел в следващия си постинг е да коментирам сливането като управление на ритейл марката.

На въпроса, дали Плус ще просъществува като марка в Германия.,отговорът е ясно НЕ. Постепенно ще има плавно премахване на марка и замяната и с Нетто-  Дискаунтър. image
 


Тагове:   марка,


Гласувай:
2



1. original - Antipatikus
23.10.2010 16:33
:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gatekeeper
Категория: Бизнес
Прочетен: 2012888
Постинги: 242
Коментари: 595
Гласове: 1427
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930