Постинг
26.10.2010 22:58 -
От клиентските препоръки остана само бутона " I like it" във Фейсбук
Автор: gatekeeper
Категория: Бизнес
Прочетен: 5210 Коментари: 6 Гласове:
Последна промяна: 26.12.2010 13:08
Прочетен: 5210 Коментари: 6 Гласове:
9
Последна промяна: 26.12.2010 13:08
Масово рекламите в интернет посочват като референция за своята популярност и степен на своята атрактивност броя на феновте от Фейсбук, които са натиснали бутона "I like it" или са станали фенове на страницата.
Фейсбук както и другите социални мрежи са създали едно виртуално общество, което чрез изразяването на дадено предпочитание, влияе на същото това общество, но извън рамките на социалната мрежа, а в границите на цялото интернет пространство и реалното потребление.
Обикновенно отбелязването на броя клиенти, служители, продадени продукти ,филиали и т.н. е силният аргумент в някои реклами, който сигнализира различни качества като популярност, мащаб на дейност, разпространеност и т.н.
Нова звезда сред аргументите е Like-бутона. След като потребител кликне върху него, статията, рекламата се появява на неговата страница в социалната мрежа. Това е бързото средство за разпространяването на дадена информация - лавинообразният ефект е възможен....Но...
Не винаги му вярвайте..Много консултантски агенции, карат приятелите си в мрежата, да натискат този бутон, за да разпространяват (разбираемо е) дадена реклама.
Но след това посочен този факт - броя Like"s - като аргумент за потреблението на даден продукт (дадена страница) в рекламата, е още едно зръне в манипулацията на клиента.
Чакам с нетърпение теливизионна реклама, която вместо да представя някоя известна личеност или случайно лице препоръчващо даден продукт, просто да показва символа със симпатичната ръчичка и броя фенове.
Авторски материал: www.marketing-college.com
Фейсбук както и другите социални мрежи са създали едно виртуално общество, което чрез изразяването на дадено предпочитание, влияе на същото това общество, но извън рамките на социалната мрежа, а в границите на цялото интернет пространство и реалното потребление.
Обикновенно отбелязването на броя клиенти, служители, продадени продукти ,филиали и т.н. е силният аргумент в някои реклами, който сигнализира различни качества като популярност, мащаб на дейност, разпространеност и т.н.
Нова звезда сред аргументите е Like-бутона. След като потребител кликне върху него, статията, рекламата се появява на неговата страница в социалната мрежа. Това е бързото средство за разпространяването на дадена информация - лавинообразният ефект е възможен....Но...
Не винаги му вярвайте..Много консултантски агенции, карат приятелите си в мрежата, да натискат този бутон, за да разпространяват (разбираемо е) дадена реклама.
Но след това посочен този факт - броя Like"s - като аргумент за потреблението на даден продукт (дадена страница) в рекламата, е още едно зръне в манипулацията на клиента.
Чакам с нетърпение теливизионна реклама, която вместо да представя някоя известна личеност или случайно лице препоръчващо даден продукт, просто да показва символа със симпатичната ръчичка и броя фенове.
Авторски материал: www.marketing-college.com
Безмилостната оценка на Макеавели за бъл...
Турският вътрешен министър: Целият свят ...
Какво е православието към днешна дата и ...
Турският вътрешен министър: Целият свят ...
Какво е православието към днешна дата и ...
Следващ постинг
Предишен постинг
:)
цитирайвсъщност може ли да се вярва на който и да е рейтинг във виртуала? Че и където и да е другаде? В повечето случаи всичко е манипулирано.
:)
Поздрав
Валя
цитирай:)
Поздрав
Валя
Въпросът, на кой реитинг да се вярва? на този потвърден от външна институция може би. Един знак се превръща в израз на социално мнение, но губи автоматично и достоверност:) е тогава защо го тикат в рекламите..
цитирайЯсно е, че всичко се прави с комерсиална цел, но не съм убедена, че точно този начин е подходящ. Ще дам прост пример: На мен ми харесва една марка фотоапарати, за да си я купя са ми необходими 4 заплати, та аз си я харесвам марката, обаче не я ползвам. Сега веднага ще се появи някой с думите: "Ти не я ползваш, но тези, които влизат в профила ти може и да се пробват". До известна степет това е вярно, но в повечету случаи си оставаме само с харесването. Подобна е историята и с групи и каузи във фейсбук - каузи, които трудно се осъществяват без конкретни действия, а не само във виртуала.
цитирайИмено, къде остават реалните продажби? Мога да си представя, че в отделните категории продукти има различна успеваемост.
цитирай:))
цитирай