Прочетен: 1196 Коментари: 0 Гласове:
Последна промяна: 09.01.2011 03:03
В рамките на relational marketing лоялността е все още обект на множество изследвания. Този постинг предлага на супермаркети и други търговци метод (въпросник), с който могат да измерят лоялността на своите клиенти като зависимост между качеството на продаваните марки, качеството на сервиза, имиджа на марките в асортимента и готовността на клиентите да препоръчат търовеца на приятел или друго лице.
На скала от 1 до 7 (напълно несъгласен - напълно съгласен) клиентът дава своята оценка по следните твърдения:
Качество на продуктите:
-Търговец на дребно предлага стоки с много високо качество.
-Качеството на стоките е по-висока от подобни стоки в други магазини.
- Стоката на търговеца има качество, което не се променя с времето.
- Търговцът винаги отговаря на моите стандарти за качество.
- Качеството на стоките на търговеца винаги отговаря на очакванията ми.
Качество на сервиза:
- Сътрудниците на търговеца имат необходимите умения да ми помогнат.
- Получавам бързото обслужване, когато пазарувам при този търговец.
- Сътрудниците на търговеца се грижат за мен и ми обръщат индивидуално внимание.
- Сътрудниците на търговеца са готови да излязат на пътя, за да ми помогнат.
- Сътрудниците на търговеца са винаги учтиви и приятелски настроени.
Имидж на продуктите в асортимента
- Продуктите на търговеца имат много добър бранд имидж.
Препоръка на търговеца:
- Препоръчвам търговец на моите приятели и семейството си.
Събраните данни се обработват с логистична регресия.
Успех!
Авторски материал от: www.marketing-college.com
Какво е да работиш за Panascanic? А за P...
ReValue can not be a trademark in Europe...