Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.12.2010 16:14 - Измерете лоялността на своите клиенти! Ето как..
Автор: gatekeeper Категория: Бизнес   
Прочетен: 1196 Коментари: 0 Гласове:
5

Последна промяна: 09.01.2011 03:03


 Последните няколко постинга коментираха темата за клиентската лоялност.

В рамките на relational marketing лоялността е все още обект на множество изследвания. Този постинг предлага на супермаркети и други търговци метод (въпросник), с който могат да измерят лоялността на своите клиенти като зависимост между качеството на продаваните марки, качеството на сервиза, имиджа на марките в асортимента и готовността на клиентите да препоръчат търовеца на приятел или друго лице.

image
На скала от 1 до 7 (напълно несъгласен - напълно съгласен) клиентът дава своята оценка по следните твърдения:
Качество на продуктите:

-Търговец на дребно предлага стоки с много високо качество.
-Качеството на стоките е по-висока от подобни стоки в други магазини.
- Стоката  на  търговеца  има качество, което не се променя с времето.
- Търговцът  винаги отговаря на моите стандарти за качество.
- Качеството на стоките на търговеца винаги отговаря на очакванията ми.

Качество на сервиза:
- Сътрудниците на търговеца имат необходимите умения да ми помогнат.
- Получавам бързото обслужване, когато пазарувам при този търговец.
- Сътрудниците на търговеца се грижат за мен и  ми обръщат индивидуално внимание.
- Сътрудниците на търговеца са готови да излязат на пътя, за да ми помогнат.
- Сътрудниците на търговеца са винаги учтиви и приятелски настроени.

Имидж на продуктите в асортимента
- Продуктите на търговеца имат много добър бранд имидж.

Препоръка на търговеца:
-  Препоръчвам търговец  на моите приятели и семейството си.

Събраните данни се обработват с логистична регресия.

Успех!

Авторски материал от: www.marketing-college.com




Гласувай:
5



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: gatekeeper
Категория: Бизнес
Прочетен: 2013852
Постинги: 242
Коментари: 595
Гласове: 1427
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930