Прочетен: 1101 Коментари: 0 Гласове:
Последна промяна: 10.01.2011 02:20
С тази цел специлизирани, универсални и друг тип магазини предлагат на аудторията си среда, в която да превърнат покупките си в незабравимо изживяване на сетивата.
Изборът на коледен аромат и подходяща музика за оформление на пазарната среда се оказва от ключово значение в тази насока.
Правилният подбор в смисъла на съотвестствие между коледната музика и подбраните аромати ( канела, аромат на ела и т.н.) е витален за полoжителна оценка на магазина, предлаганите продукти и средата. На поведенческо ниво, желанието на клиента да посети магазина отново зависи пряко от съгласуваността между подбора на музика и аромат.
Тази съгласуваност тряба да се реализира в съзнанието на клиента. С други думи, допитване или експеримент с група от клиенти може да даде на управлението на магазина безценна информация, как да подобри нагласите към конкретния аутлет.
В случай, че подобен подход не се планира, се препоръчва, магазинът да предлага на клиентите си стимули за едно от двете сетива.
Весела коледна музика е абсолютен плюс пред неподходяща комбинация от музика и аромати.
Авторски материал: www.marketing-college.com
Лаптопи и компютри в Търговище - магазин...
КАКВО СЕ ПЕЧЕЛИ ОТ СЕКС ШОП