Прочетен: 1086 Коментари: 1 Гласове:
Последна промяна: 04.02.2011 15:03
Контолинг има в търговия. Той може да бъде организиран върху различни обекти и звена на дейността, които могат да бъдат организирани в следните направления —инструментални, персонални, фактически, времеви, функционални и по локация.
Следващата схема представя обобщение на най-важните фактори, които могат да бъдат обект на контролинг в един супермаркет или друг пазарен формат.
Авторски материал: www.marketing-college.com
Посочените звена трябва да бъдат обединени в рамките на информационна система. Съвременните методи на бизнес анализа като online analytical processing позволяват събраната информация да бъде трансформирана в мултидименсионални модели, които позволяват ефективното осъществяване на търговския маркетинг.
По пътя на своята експанзия големите търговски вериги като Lidl, Aldi, Carrefour използват подобни системи за мониторинг и управление на успеха от търговската си дейност.
Въпреки това специалистите твърдят, че масово търговците не използват подходящите величини, които да измерват адекватно заложените цели, да съблюдават вътрешната и външна информация и преди всичко не създават информационни гробища, от които не могат да бъдат извлечени полезни данни.
Материал на: www.marketing-college.com базиран на Sven Reinecke
Тагове:
СДС иска спиране на проекта за АЕЦ Белен...
Фигури на фибоначи и форекс