Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.03.2011 11:04 - Некачествените стоки продавайте в интернет, качествените излагайте в магазина
Автор: gatekeeper Категория: Бизнес   
Прочетен: 2195 Коментари: 0 Гласове:
4

Последна промяна: 13.03.2011 11:12


 Търговците могат да спечелят от това да позволят на клиентите си да докосват стоката в магазина, но в същото време могат да загубят и много. Относно това каква е ролята на допира със стоката, върху оценката на клиента ще бъде разгледано в следащите редове.

Допир, докосване, пипане, осезание чрез физическия контакт  - както и да бъде описана информацията, която клиентът получава чрез допир със стоката, се оказва витална за оценка на даден продукт. В продуктови категории като дрехи, електроника, хранителни стоки (плодове и зеленчуци), потребителите селектират желания от тях продукт чрез усещането от пипане. Лишаването на клиента от възможността  да усети чрез допир дадена стока може да дове до неудовлетворение, особено тогата когато клиентът е свикнал да преценява по този начин предимствата на даден продукт. Ако затворите очите си за момент и разчитате само на чувството, което допирът с материята на дреха поражда у вас, ще осъзнаете, колко значимо може да бъде това докосване.

image

Усещането чрез допир, пипане води до харесване или засилва това чувство. В една друга светлина допирът може бъде и разгледан с неговата диагностична функция — оценка на свързаните с продукта качества като твърдост, тежест, температура, грапавост. При избора на мобилен телефон, най-вече на тези с touch screen, допирът придобива специфична значение — чрез него оценяваме сензитивността ....

Авторски материал на блога за маркетинг:
Продължение на www.marketing-college.com




Гласувай:
4



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: gatekeeper
Категория: Бизнес
Прочетен: 2012957
Постинги: 242
Коментари: 595
Гласове: 1427
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930