Постинг
29.03.2011 22:52 -
Не искам връзка: Защо клиентите не искат да се обвързват с търговците?
Програмите за лоялност набраха скорост, въпреки това са налице клиенти, които не желаят да участват в бонусните и премиини схеми на фирми и търговци. Не се касае за неудовлетворени клиенти, a за удовлетворени.. За това какви са причините те да не желаят обвързане чрез програми за лоялност с фирмата, ще разберете нa www.marketing-college.com
Не искам връзка: Защо клиентите не искат да се обвързват с търговците?
http://marketing-college.com/%D0%B8%D0%B7%D1%81%D0%BB%D0%B5%D0%B4%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D1%8F-2/%D0%B8%D1%81%D0%BA%D0%B0%D0%BC-%D0%B2%D1%80%D1%8A%D0%B7%D0%BA%D0%B0-%D0%B7%D0%B0%D1%89%D0%BE-%D0%BA%D0%BB%D0%B8%D0%B5%D0%BD%D1%82%D0%B8%D1%82%D0%B5-%D0%BD%D0%B5-%D0%B8%D1%81%D0%BA%D0%B0
Не искам връзка: Защо клиентите не искат да се обвързват с търговците?
http://marketing-college.com/%D0%B8%D0%B7%D1%81%D0%BB%D0%B5%D0%B4%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D1%8F-2/%D0%B8%D1%81%D0%BA%D0%B0%D0%BC-%D0%B2%D1%80%D1%8A%D0%B7%D0%BA%D0%B0-%D0%B7%D0%B0%D1%89%D0%BE-%D0%BA%D0%BB%D0%B8%D0%B5%D0%BD%D1%82%D0%B8%D1%82%D0%B5-%D0%BD%D0%B5-%D0%B8%D1%81%D0%BA%D0%B0
Следващ постинг
Предишен постинг
Според мен потребителската психология на българина е силно наранена, с нея е силно злоупотребено, заради всичко, което изживявахме през прехода.
Ние бяхме потребителски изнасилвани (съжалявам за острата дума, но факт) години наред и отчасти продължаваме да сме.
Много фирми не са коректни в България към самите си служители, какво остава за отношението им към клиента.
Според мен българският потребител може да се опише с една дума и това е НЕДОВЕРЧИВ.
Когато компаниите заработят в посока- Доверие отвън в посока Към фирмата...така ще дойде постепенно след някоя друга година и желанието за дълга връзка от страна на клиента.
Хубав ден:)
цитирайНие бяхме потребителски изнасилвани (съжалявам за острата дума, но факт) години наред и отчасти продължаваме да сме.
Много фирми не са коректни в България към самите си служители, какво остава за отношението им към клиента.
Според мен българският потребител може да се опише с една дума и това е НЕДОВЕРЧИВ.
Когато компаниите заработят в посока- Доверие отвън в посока Към фирмата...така ще дойде постепенно след някоя друга година и желанието за дълга връзка от страна на клиента.
Хубав ден:)
Казаното е истина. И за да я погледнат фирмите в лицето трябва да се откажат от порочните си практики. Доверието е ерозирало.
цитирайНа светлинни години сме от потребителското общество на САЩ примерно.......
През първото тримесечие на 2008 разходите на американците за частни потребителски стоки бележат минусов прираст. Съвсем леко обаче. През първото тримесечие на 2009 потреблението тръгва нагоре, а през четвъртото тримесечие на 2009 си е направо във възход!
Да..В САЩ има криза, само дето Потребителите не я усещат..поне по данни на Евростат.
Въпроса е, че в Щатите ще оближат земята под краката на клиента, за да го спечелят, ще му правят подаръци, намаления (Големи Намаления)..ама до безкрай...
,..как ще ги стигнем, че и задминем, КОГА?
цитирайПрез първото тримесечие на 2008 разходите на американците за частни потребителски стоки бележат минусов прираст. Съвсем леко обаче. През първото тримесечие на 2009 потреблението тръгва нагоре, а през четвъртото тримесечие на 2009 си е направо във възход!
Да..В САЩ има криза, само дето Потребителите не я усещат..поне по данни на Евростат.
Въпроса е, че в Щатите ще оближат земята под краката на клиента, за да го спечелят, ще му правят подаръци, намаления (Големи Намаления)..ама до безкрай...
,..как ще ги стигнем, че и задминем, КОГА?
След около 100 години, може би. Техният пазар се е развивал в продължение на много повече години. Българинът все още развива навиците на потребител, а сред тях и навикът да изказва прентециите си, да търси права и т.н. В такава среда куцо и саката може да прави бизнес.
цитирайgatekeeper написа:
. В такава среда куцо и саката може да прави бизнес.
Е, за това неразвилите културата си клиенти, се усещат и не искат дълга връзка..По мое мнение.