Постинг
12.04.2011 13:34 -
Пре- “нареждане”: Негативните коментари във вреда на бранда
Прочитайки негативни оценки за даден продукт в интернет променяме и нагласите си към продукта, а и към марката на фирмата като цяло. От уста на уста (от форум на форум) тези оценки се разпространяват и оказват огромно влияние върху потреблението. Вредите върху марка са също налице.
Блог за маркетинг www.marketing-college.com
Пре- “нареждане”: Негативните коментари във вреда на бранда
http://marketing-college.com/%D1%80%D0%B5%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D0%BC%D0%B0-%D0%B8-pr/%D0%BF%D1%80%D0%B5-%D0%BD%D0%B0%D1%80%D0%B5%D0%B6%D0%B4%D0%B0%D0%BD%D0%B5-%D0%BD%D0%B5%D0%B3%D0%B0%D1%82%D0%B8%D0%B2%D0%BD%D0%B8%D1%82%D0%B5-%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D1%82%D0%B0%D1%80
Блог за маркетинг www.marketing-college.com
Пре- “нареждане”: Негативните коментари във вреда на бранда
http://marketing-college.com/%D1%80%D0%B5%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D0%BC%D0%B0-%D0%B8-pr/%D0%BF%D1%80%D0%B5-%D0%BD%D0%B0%D1%80%D0%B5%D0%B6%D0%B4%D0%B0%D0%BD%D0%B5-%D0%BD%D0%B5%D0%B3%D0%B0%D1%82%D0%B8%D0%B2%D0%BD%D0%B8%D1%82%D0%B5-%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D1%82%D0%B0%D1%80
Апропо, за какво спорим!?
Г-да Собственици, молът е празен!
Денят на хамелеона или края на мечките и...
Г-да Собственици, молът е празен!
Денят на хамелеона или края на мечките и...
Следващ постинг
Предишен постинг
Безспорно!
Аз имам опит в създаването на такива коментари:)
Но това е и част от потребителската култура.
Важно е когато марката или продукта се критикува, самия продукт да има толкова качества ,а бранда да предизвиква толкова позитивни нагласи, че критикуваното да може да бъде защитено по такъв начин..че негативната оценка да остане само в сферата на ЛИЧНОТО МНЕНИЕ.
Поздрави!
цитирайАз имам опит в създаването на такива коментари:)
Но това е и част от потребителската култура.
Важно е когато марката или продукта се критикува, самия продукт да има толкова качества ,а бранда да предизвиква толкова позитивни нагласи, че критикуваното да може да бъде защитено по такъв начин..че негативната оценка да остане само в сферата на ЛИЧНОТО МНЕНИЕ.
Поздрави!
Безспорно критика имат и най-добрите продукти. С всеки бранд се случват гафове поради продуктови грешки, грешно позициониране и т.н. За да остане само в тази сфера, моноторингът на потребителските оценки трябва да е перманентен, особено за някои продуктови категории като електроника и т.н.
цитирай