Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.04.2011 13:34 - Пре- “нареждане”: Негативните коментари във вреда на бранда
Автор: gatekeeper Категория: Бизнес   
Прочетен: 2169 Коментари: 2 Гласове:
4



Прочитайки негативни оценки за даден продукт в интернет променяме и нагласите си към продукта, а и към марката на фирмата като цяло. От уста на уста (от форум на форум) тези оценки се разпространяват и оказват огромно влияние върху потреблението. Вредите върху марка са също налице.


Блог за маркетинг www.marketing-college.com

Пре- “нареждане”: Негативните коментари във вреда на бранда

                           image

 http://marketing-college.com/%D1%80%D0%B5%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D0%BC%D0%B0-%D0%B8-pr/%D0%BF%D1%80%D0%B5-%D0%BD%D0%B0%D1%80%D0%B5%D0%B6%D0%B4%D0%B0%D0%BD%D0%B5-%D0%BD%D0%B5%D0%B3%D0%B0%D1%82%D0%B8%D0%B2%D0%BD%D0%B8%D1%82%D0%B5-%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D1%82%D0%B0%D1%80



Гласувай:
4



1. ddiaries - oo:)
13.04.2011 11:28
Безспорно!
Аз имам опит в създаването на такива коментари:)

Но това е и част от потребителската култура.
Важно е когато марката или продукта се критикува, самия продукт да има толкова качества ,а бранда да предизвиква толкова позитивни нагласи, че критикуваното да може да бъде защитено по такъв начин..че негативната оценка да остане само в сферата на ЛИЧНОТО МНЕНИЕ.

Поздрави!
цитирай
2. gatekeeper - Благодаря за допълнението.
14.04.2011 01:24
Безспорно критика имат и най-добрите продукти. С всеки бранд се случват гафове поради продуктови грешки, грешно позициониране и т.н. За да остане само в тази сфера, моноторингът на потребителските оценки трябва да е перманентен, особено за някои продуктови категории като електроника и т.н.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gatekeeper
Категория: Бизнес
Прочетен: 2014010
Постинги: 242
Коментари: 595
Гласове: 1427
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930