Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.10.2011 22:33 - Read another day: Следват ли потребителите своите търговци в социалните мрежи?
Автор: gatekeeper Категория: Бизнес   
Прочетен: 3446 Коментари: 1 Гласове:
13

Последна промяна: 25.10.2011 07:59


 В условия на криза (понятието споменавано все по-често), търговците търсят още по-усилено начини да намерят най-краткия път към джоба на своите клиенти. Социалните мрежи са благодатна среда особено за онези, които развиват своя бизнес онлайн, така и оффлайн. Е ли крайната цел събиране на фенове и лайкове? Къде е тънката линия, клиентът да не почувсва продаден и бомбандиран от промоции онлайн?

След като Фейсбук страницата на Пикадили има над 22 000 фена, темата печели своето заслужено в място в Marketing– College.

http://marketing-college.com/%D1%80%D0%B8%D1%82%D0%B5%D0%B9%D0%BB/read-another-day-%D1%81%D0%BB%D0%B5%D0%B4%D0%B2%D0%B0%D1%82-%D0%BB%D0%B8-%D0%BF%D0%BE%D1%82%D1%80%D0%B5%D0%B1%D0%B8%D1%82%D0%B5%D0%BB%D0%B8%D1%82%D0%B5-%D1%81%D0%B2%D0%BE%D0%B8%D1%82%D0%B5-%D1%82

image



Гласувай:
13



1. babaelenica - Хах :)))))
24.10.2011 23:37
Какво като е бомбардиран, този нещастен български клиент?
Всеки се простира според чергата си.
Хората с възможности не четат дипляните за промоции, вярвай ми.
:))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gatekeeper
Категория: Бизнес
Прочетен: 2013988
Постинги: 242
Коментари: 595
Гласове: 1427
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930