Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.05.2014 11:57 - Светлина в дъното на мрака
Автор: valben Категория: Поезия   
Прочетен: 5018 Коментари: 23 Гласове:
40


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
СВЕТЛИНА В ДЪНОТО НА МРАКА
Ще се завърна
по следите
на забравата.
И ще открия
недокоснат спомен,
останал сам
сред хаоса на чувствата.
Това ми стига.
След това
отново ще съм буден
в мъгла от пропилени мигове.
Досадни,
без вина прокудени,
ще отминават
дните
винаги забързани...
Това ще стига.
И все тъй бавно ще потъвам,
за да достигна дъното на мрака.
А там достигна ли -
ще бъда вече спомен,
останал сам
сред хаоса на поизбледнели
спомени...
Това ми стига.


От "Задъхан път"




Гласувай:
40



Следващ постинг
Предишен постинг

1. joysii - Прекрасно!:):):):) Гушни някой ...
03.05.2014 12:59
Прекрасно!:):):):)
Гушни някой готин спомен за около пет минути....
После гледай напред, в бъдещето, с усмивка.
цитирай
2. aip55 - Песимизма е
03.05.2014 15:17
отворената врата към дъното на мрака. Напред и не се обръщай за да си припомниш миналото! Горе главата Вал.....!
цитирай
3. valben - Добре е да се гушне спомен...
03.05.2014 15:56
joysii написа:
Прекрасно!:):):):)
Гушни някой готин спомен за около пет минути....
После гледай напред, в бъдещето, с усмивка.


А многото по пет минутки, които те чакат в бъдещето? :)
цитирай
4. valben - Няма никакъв песемизъм, приятелю!
03.05.2014 16:14
aip55 написа:
отворената врата към дъното на мрака. Напред и не се обръщай за да си припомниш миналото! Горе главата Вал.....!


Повярвай ми, няма никакъв песимизъм... Има само една мъничка тиха тъга!
цитирай
5. ivoki - Хей, Приятелю, НЯМА НЕДОКОСНАТ ...
03.05.2014 17:12
Хей, Приятелю, НЯМА НЕДОКОСНАТ СПОМЕН, особено ако е красив.... /личен опит.../
цитирай
6. valben - Разбира се, че няма недокоснат спомен...
03.05.2014 17:18
ivoki написа:
Хей, Приятелю, НЯМА НЕДОКОСНАТ СПОМЕН, особено ако е красив.... /личен опит.../


Има само опити да бъде забравен спомен или по-точно, опити да не се докосва спомен...
цитирай
7. ivoki - (y) Така е !!!!
03.05.2014 17:40
(y) Така е !!!!
цитирай
8. takaini - ...
04.05.2014 10:04
"И все тъй бавно ще потъвам,
за да достигна дъното на мрака.
А там достигна ли -
ще бъда вече спомен,
останал сам
сред хаоса на поизбледнели
спомени...
Това ми стига."


Когато достигаме дъното ударът е силен и събуждащ!И точно тогава намираме пътя,който сами виждаме и който ни вдига отново там-във Вселенската светлина!Споменът отново оживява,дори и със сълзи закичен!
цитирай
9. valben - Привет, takaini !
04.05.2014 11:34
takaini написа:
"И все тъй бавно ще потъвам,
за да достигна дъното на мрака.
А там достигна ли -
ще бъда вече спомен,
останал сам
сред хаоса на поизбледнели
спомени...
Това ми стига."


Когато достигаме дъното ударът е силен и събуждащ!И точно тогава намираме пътя,който сами виждаме и който ни вдига отново там-във Вселенската светлина!Споменът отново оживява,дори и със сълзи закичен!


Искрено се радвам, че отново коментираш при мен.
Всъщност, решението да публикувам това мое стихче е продиктувано от твоята публикация за миговете живот. Това нещо, написано от мен, е много, много старо. Тогава дъното беше твърде далеч, но не се виждаше светлина, а сега ударът е факт, но той ме накара да видя Светлината...
цитирай
10. takaini - Привет,valben!
04.05.2014 17:54
Радва ме,че си преодолял изпитанието...тогава...
Нищо ,че е старо написаното от теб-зарадва ме,защото намерих съмишленик в пътя към светлината!

Благодаря ти!
цитирай
11. valben - Аз трябва да ти благодаря!
04.05.2014 18:43
takaini написа:
Радва ме,че си преодолял изпитанието...тогава...
Нищо ,че е старо написаното от теб-зарадва ме,защото намерих съмишленик в пътя към светлината!

Благодаря ти!


http://valben.blog.bg/poezia/2011/06/16/prikazka-za-pytia-kym-hrama.766336

Много ще ми е интересно птицата, която съм сигурен, че си видяла с какъв цвят е... :)
цитирай
12. benitta - Стигаш до мен, до разни тънки струнички :)
05.05.2014 13:41
И това много ме радва!
Малко е тъжно, много е истинско и все пак.... да насочим позитивни мисли към светли бъдещи спомени ;)
Дълбока душа имаш!
Поздрави и светлина, разбира се!
цитирай
13. takaini - Радва ме, че си преодолял изпита...
05.05.2014 15:09
valben написа:
takaini написа:
Радва ме,че си преодолял изпитанието...тогава...
Нищо ,че е старо написаното от теб-зарадва ме,защото намерих съмишленик в пътя към светлината!

Благодаря ти!


http://valben.blog.bg/poezia/2011/06/16/prikazka-za-pytia-kym-hrama.766336

Много ще ми е интересно птицата, която съм сигурен, че си видяла с какъв цвят е... :)


Вместо отговор!
http://takaini.blog.bg/drugi/2010/07/06/prekyrsheni-krile.572679

Поздрави!:))
цитирай
14. valben - А мен ме радва усмивката, с която коментираш!
05.05.2014 15:27
benitta написа:
И това много ме радва!
Малко е тъжно, много е истинско и все пак.... да насочим позитивни мисли към светли бъдещи спомени ;)
Дълбока душа имаш!
Поздрави и светлина, разбира се!


Доскоро си мислих, че няма искрени усмивки в този блог, но съм се лъгал... Благодарности и поздрави и от мен! :)
цитирай
15. valben - Благодарности за този отговор, приятелко!
05.05.2014 15:43
takaini написа:
valben написа:
takaini написа:
Радва ме,че си преодолял изпитанието...тогава...
Нищо ,че е старо написаното от теб-зарадва ме,защото намерих съмишленик в пътя към светлината!

Благодаря ти!


http://valben.blog.bg/poezia/2011/06/16/prikazka-za-pytia-kym-hrama.766336

Много ще ми е интересно птицата, която съм сигурен, че си видяла с какъв цвят е... :)


Вместо отговор!
http://takaini.blog.bg/drugi/2010/07/06/prekyrsheni-krile.572679

Поздрави!:))


Никога, никога крилете на птицата не трябва да бъдат прекършени, вярата загубена и любовта забравена... Винаги има надежда!
цитирай
16. melin - В дъното на всяка мъка има парч...
05.05.2014 19:03
В дъното на всяка мъка
има парченце надежда.
Ако надеждата изчезне,
мъката се превръща в бездна…
Поздрави!
цитирай
17. valben - Привет,melin!
06.05.2014 09:44
melin написа:
В дъното на всяка мъка
има парченце надежда.
Ако надеждата изчезне,
мъката се превръща в бездна…
Поздрави!


Ако полетиш в една бездна не е толкова страшно. Страшното е, когато пропаднеш отново в същата бездна. Това са го измислили китайците. И са прави, много са прави... А надеждата никога не трябва да изчезва!
Поздрави от Вал!
цитирай
18. zaw12929 - Поздрави! Успешен ден! Пак ни издигате:
07.05.2014 07:45
На вълните на красотата "недокоснат спомен,
останал сам..."
цитирай
19. valben - Поздрави и от мен!
07.05.2014 09:30
zaw12929 написа:
На вълните на красотата "недокоснат спомен,
останал сам..."


Радвам се, че написаното се е харесало. Издигане, пропадане - всичко го има в живота... Все пак, трябва да си спомняме с добро!
цитирай
20. melin - В мълчанието има слово, в мрака - ...
11.05.2014 13:35
В мълчанието има слово, в мрака - светлина.
цитирай
21. valben - В мълчанието има слово, в мрака - ...
12.05.2014 08:38
melin написа:
В мълчанието има слово, в мрака - светлина.

Трябва само да успеем да чуем словото. А този, който съзре светлината в дъното на мрака, ще оцелее...
цитирай
22. donchevav - Тихо и нежно докосване до спомена - ...
22.05.2014 10:21
Тихо и нежно докосване до спомена - тъжно, но сладостно - поне за миг. Бавно потъване като кротък залез - към мрака и хаоса, от който сме произлезли, за да изплуваме към светлината на други дни и светове, ако сме били истински. Да се превърнем самите ние в спомен - тъжен, но достатъчен да осмисли едно случило се съществуване. Така разтълкувах за себе си посланията на тия стихове - не знам дали съм във вярната посока. Но това, което почувствах, беше много дълбоко и различно! Благодаря! Поздрави!
цитирай
23. valben - Прекрасно почувствано!
22.05.2014 15:58
donchevav написа:
Тихо и нежно докосване до спомена - тъжно, но сладостно - поне за миг. Бавно потъване като кротък залез - към мрака и хаоса, от който сме произлезли, за да изплуваме към светлината на други дни и светове, ако сме били истински. Да се превърнем самите ние в спомен - тъжен, но достатъчен да осмисли едно случило се съществуване. Така разтълкувах за себе си посланията на тия стихове - не знам дали съм във вярната посока. Но това, което почувствах, беше много дълбоко и различно! Благодаря! Поздрави!


Бавно потъване като кротък залез... - много ми хареса! Благодаря за присъствието ти при мен и интересния коментар!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valben
Категория: Поезия
Прочетен: 3533307
Постинги: 732
Коментари: 12309
Гласове: 106466
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930