За вярване или за не, в деиствителност е трудно в интернет да бъде открит бенчмарк индекс за Google AdWords. Самия Google не публикува ориентировачни стойности за показатели като коефицента на кликаемост (CTR) или коефицента на превръщане (Conversation rate).
CTR e средният брой кликове за сто импресии на рекламата, изразени като процент. (http://m3college.com/dictionary.php?letter=202&offset=1)
Conv. rate - Това е процентът от посетителите, които са направили желаното от маркетингова гледна точка действие. Желаните действия могат са най-различни в зависимост от сайта - продажба на продукт, членство, регистрация, абонамент за новини, даунлоуд на софтуер или друга дейност, различна от простото разглеждане на уебстраниците (http://m3college.com/dictionary.php?letter=202&offset=1)
В литературата, която е достъпна на тази тематика (Suchmaschinen-Marketing, Y. von Bischopinck), са посочени като бенчмарк индекс за Con.Rate от 2-3 процента като средни стойности. В действителност този процента може да варира значително в рамките на една Adwords кампания, в пикови моменти стойността му може да достигне над 10 процента, в зависимост от това, в коят категория се намира продукта, дали в момента е налице сезонален пик или модна тенденция, които да влият на търсенето. Разбира се, това са външните фактори. Качеството на една обява във Google (заглавие, апелиращ текст,адекватен URL), качеството на подбраните ключови думи, качеството на целевата страница (landing page) със същата сила влият върху броя кликвания/коефицента на превръщане.
Още по-трудно е да открият и ориентировачни стойности за CTR. В интернет източните на подобна инфирмация са на първо място блогъри, които споделят своите резултатит със заинтересовани. Средните стойностите варират между 1 - 5%. В литературата e посочен спектър от 0,5 до 15 процента. (Eisinger, Performance Marketing). За да се постигнат високи стойности, предпоставка е добрата позиция на обявата в кареро за обяви. Позицията от своя страна е функция на цената за ключова дума и т.н. фактор на качеството.
Тъй като клинетите обръщат най-голямо внимание на обявите с най-висока позиция, при обяви с ранг от 1-3 могат да се очакват стойности над 3, 4 % за CTR. Тук отново важи правилото, че обявата тряба да е релевантна за клиента, т.е. да говори на неговия език и за неговия проблем, като му предлага и адекватно решение.
Google обявява нови функции при търсенет...
Новите методи за маркетинг – SEO
12.12.2011 09:53
http://a9m.ru/p/7197/ - Рекламодателю
Оплачиваются только реальные посетители;
Качественный, живой и заинтересованный трафик из широкого спектра социальных медиа;
Подробная статистика по кликам с возможностью обжалования качества выполнения задания;
Отсутствие комиссии за ввод средств в систему
http://a9m.ru/p/7197/ - Вебмастеру
Возможность монетизировать свои аккаунты в социальных медиа, таких как Twitter, группы и аккаунты Вконтакте, страницы и аккаунты Facebook, Google+ и даже блоги;
Максимум прибыли за счёт полной свободы в написании сопроводительного текста при публикации ссылки заказчика;
Гарантия получения денег за счёт системы холда;
Возможность заработка непосредственно при добавлении площадки в систему;
Выплаты по требованию, минимальная сумма — 100 рублей;
14.12.2011 15:43