Прочетен: 2195 Коментари: 0 Гласове:
Последна промяна: 13.03.2011 11:12
Допир, докосване, пипане, осезание чрез физическия контакт - както и да бъде описана информацията, която клиентът получава чрез допир със стоката, се оказва витална за оценка на даден продукт. В продуктови категории като дрехи, електроника, хранителни стоки (плодове и зеленчуци), потребителите селектират желания от тях продукт чрез усещането от пипане. Лишаването на клиента от възможността да усети чрез допир дадена стока може да дове до неудовлетворение, особено тогата когато клиентът е свикнал да преценява по този начин предимствата на даден продукт. Ако затворите очите си за момент и разчитате само на чувството, което допирът с материята на дреха поражда у вас, ще осъзнаете, колко значимо може да бъде това докосване.
Усещането чрез допир, пипане води до харесване или засилва това чувство. В една друга светлина допирът може бъде и разгледан с неговата диагностична функция — оценка на свързаните с продукта качества като твърдост, тежест, температура, грапавост. При избора на мобилен телефон, най-вече на тези с touch screen, допирът придобива специфична значение — чрез него оценяваме сензитивността ....
Авторски материал на блога за маркетинг:
Продължение на www.marketing-college.com