Постинг
09.04.2011 18:00 -
Докосване 2: Пътят от докосването до собствеността
В предходна статия описах, как търговците могат да подобрят своите продажби позволявайки на клиентелата си да докосва (изпробва) стоката им. Сега ще наблегна върху един друг ефект -ефектът на докосването върху възприятието за собственост и оценката на продукта
Блог за маркетинг, www.marketing-college.com представя:
Докосване 2: Пътят от докосването до собствеността.
http://marketing-college.com/%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B4%D0%B0%D0%B6%D0%B1%D0%B8-2/%D0%B4%D0%BE%D0%BA%D0%BE%D1%81%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B5-2-%D0%BF%D1%8A%D1%82%D1%8F%D1%82-%D0%BE%D1%82-%D0%B4%D0%BE%D0%BA%D0%BE%D1%81%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B5%D1%82%D0%BE-%D0%B4%D0%BE-%D1%81%D0%BE%D0%B1
Блог за маркетинг, www.marketing-college.com представя:
Докосване 2: Пътят от докосването до собствеността.
http://marketing-college.com/%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B4%D0%B0%D0%B6%D0%B1%D0%B8-2/%D0%B4%D0%BE%D0%BA%D0%BE%D1%81%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B5-2-%D0%BF%D1%8A%D1%82%D1%8F%D1%82-%D0%BE%D1%82-%D0%B4%D0%BE%D0%BA%D0%BE%D1%81%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B5%D1%82%D0%BE-%D0%B4%D0%BE-%D1%81%D0%BE%D0%B1
Следващ постинг
Предишен постинг
Няма коментари