Маркетинг: " Да, вълнуваща наука!". От пазарни изследвания до реклама, от брандинг до ценова политика, от маркетинг планиране през управление на връзката с клиенти до ритейл мениджмънт и отново маркетинг.
Постинги в блога
12.08.2019 11:34 -
Маркетингът може да бъде блестящата звезда в рецесия
Първият признак на рецесия е постоянният спад на индустриалните поръчки, намаляването на износа и инвестициите. Някои отрасли са чувствителни към бизнес цикъла, което означава, че приходите са по-високи в периоди на икономически проспери...
26.01.2015 18:09 -
Финансов анализ в Ексел — прогнози, динамично чартиране
Това е контролен екран за финансов анализ, който позволява на потребителя да се информира относно продажбите на дадена фирма. Целева група на подобни решения в Ексел са управленските кадри, които на база постигнати ре...
18.12.2014 14:26 -
SUMAVGIN Excel VBA — cредна стойност и сбор на числа без единично задаване на клетки в Ексел
Средна стойност и сбор на числа от определени интервали без единично задаване на клетки в Ексел.
Функцията е приложима тогава, когато искате да направите изчисление, при което величините, не се намират в последователни...
Функцията е приложима тогава, когато искате да направите изчисление, при което величините, не се намират в последователни...
07.12.2014 22:10 -
Прогноза за населението в България според НСИ (Еxcel VBA)
Населението на България според НСИ до 2070 година — графично изражение на прогнозата по години (динамично чартиране)
Имах желание и го направих. Това е контролен екран в Ексел, чрез който можете да проследите...
Имах желание и го направих. Това е контролен екран в Ексел, чрез който можете да проследите...
16.07.2014 17:04 -
Дата и час на промяна на клетка в Ексел функция — TENTRY()
B Ексел VBA създадена функция, която ще отчете промяна в съдържанието на клета като покаже ден и час на промяната.
Линк към статията
marketing-college.com/%D0%B4%D0%B0%D1%82%D0%B0-%D0%B8-%D1%87%D0%B0%D1%81-%D0%BD%D0%B0-%D0%BF%D...
Линк към статията
marketing-college.com/%D0%B4%D0%B0%D1%82%D0%B0-%D0%B8-%D1%87%D0%B0%D1%81-%D0%BD%D0%B0-%D0%BF%D...
14.07.2014 15:43 -
Forecast tool linear trends 0.1 free VBA Excel
Представям ви моя разработка в Ексел ВБА, която позволява на потребителя да прави прогноза за бъдещ период базирана на исторически данни. Прогнозната стойност е за t+1 перйод, където t е последният период, за който...
18.12.2011 12:25 -
Един етюд от приказния свят на Кауфланд
С това хубаво заглавие оприличавам интересната история, която ще разкажа — отговорът на една кандидатура, която получи своя отговор след 3 години.
Етикетът на общуването предполага, че адресатът на едно съобщение би трябвало да о...
Етикетът на общуването предполага, че адресатът на едно съобщение би трябвало да о...
02.11.2011 00:39 -
Read me: Ще се приготвят ли търговците за втора криза? Антикризисни мерки
Индикацията, че времето на възстановяване от предходна криза се замразява от новите страхове за рецесия, придобива все по-реални изражения. Истина или не, съществуват сигнали, по които може да разберем, дали търговците отново се приготв...
29.10.2011 12:52 -
Следват ли потребителите своите търговци в социалните мрежи?
Невидимите, виртуални ръце на любимата верига супермаркети се протягат за обхванат в любовен танц снагата и портфейла на клиентелата. Но готова ли е тя да протегне ръце? В социалните мрежи, и предимно във Фейсбук, се разгръщат дискусии ...
В условия на криза (понятието споменавано все по-често), търговците търсят още по-усилено начини да намерят най-краткия път към джоба на своите клиенти. Социалните мрежи са благодатна среда особено за онези, които развиват своя бизнес о...
23.10.2011 14:59 -
Ценови войни — губещи и печеливши ?
На война, като на война — ценовите битки между големите търговски вериги не са рядка практика. С надеждата да увеличат своят пазарен дял и подобрят имиджа си, търговците се втурват в ценови хватки, с които да привлекат нови и стар...
17.10.2011 21:33 -
Какво Ви очаква?!? Ценови войни и социални мрежи
Блог без фокус е като гнездо с много и различни, песнопойни птичета, от които никое не може истински да извиси глас и зарадва слуха на аудиторията. Основният фокусът на Marketing– College е търговския маркетинг. За това в менюто п...