Маркетинг: " Да, вълнуваща наука!". От пазарни изследвания до реклама, от брандинг до ценова политика, от маркетинг планиране през управление на връзката с клиенти до ритейл мениджмънт и отново маркетинг.
Постинги в блога от Февруари, 2006 г.
24.02.2006 22:38 -
Моя Баланс - Визитна картичка и истина
От счетоводна гледна точка балнасът е законово задължение,към което се придържа всяка по -голяма "фирма"( Продавачът на семки не води счетоводен отчет). За тези ,които се интересуват от балнса ни и за нас самите той играе коренно различн...
22.02.2006 19:03 -
За целевата ни група
Дали името, което носим може да бъде МАРКА само по се себе си?И ако това е така, как тази "марка" да не бъде само поредица от символи,букви а да събужда асоциаци преди всичко за това ,кои сме всъщност. Тук е добре да разграничим ,че първ...
21.02.2006 20:03 -
Банките и клиентите им
Вълнуваща е темата за потребителя , за неговите навици , пазарано поведение и психическата му нагласа,когато "той играе на сцената".
Страниците на българските банки информират за кратко време, какви продкути и услуги всяка една от тях ...
Страниците на българските банки информират за кратко време, какви продкути и услуги всяка една от тях ...
18.02.2006 12:51 -
FORMULA SMART
Искам накратко да споделя една добра формула за саморазвитие в личен и професионален план, която аз тепърва опознвам - SMART.
S е началото и означава специфичен и самоопределен...В смисъл, формулирайки си цели трябва до го направим така, ...
S е началото и означава специфичен и самоопределен...В смисъл, формулирайки си цели трябва до го направим така, ...
08.02.2006 22:36 -
За потребителя и нас
Да произвеждаш в големи количества и при ниски разходи или да гледаш клиента си право в очите и да знаеш ,че качеството ,което му предлгаш е със сигурност гарант за твоята марка ?? Успехът се крие и в двете стратегии стига да сме на яс...
06.02.2006 15:37 -
ЗА Discount сектора
Кисело мляко 500 гр. - 39 цента , хляб 500 гр. - 39 цента, минерална вода 1,5 литра - 19 цента, вино 1,5 литра - 1евро и 19 сента. Така изглежда една малка част от цените и стоковия асортимент на големите верги за хранителни проду...